Život samá pohroma - kniha

čtvrtek 1. června 2017

Jsem tu zpátky a sebou nesu malou recenzi. Tentokrát to bude recenze na knihu


"ŽIVOT SAMÁ POHROMA - jak čelit stresu, nemoci a bolesti pomocí moudrosti těla a mysli" od Jon Kabat-Zinn. 

Už před více jak 2 měsíci mi napsal Martin z http://digitalninomadstvi.cz/, že může někomu nabídnout knížku za recenzi a jelikož jsem zkrátka #booklover (tak se to dnes říká ne?) neváhala jsem a souhlasila. Teď když toto píšu, tak se trošičku stydím, jelikož jsem toto měla psát už tak před měsícem, ale nemoc, škola a práce mi to zkrátka nedovolili. Proto doháním své resty a už jdeme na to!

Když mi knížka přišla byla jsem nadšená, až na těch 600 stránek teda, což je podle mě, ale způsobeno stylem psaní a hoodně detailním popisem všech věcí obsažených v knize a třeba se najde i někdo komu to vyhovuje.
Knížka je nejenom plná zajímavých návodů a triků, ale naučíme se v ní i správně meditovat. 
Celkově je kniha pojatá jako kurz na osm týdnů. Během této doby bychom se měli naučit, jak využívat své vlastní JÁ ku našemu prospěchu. Naučíme se více vnímat věci kolem nás nebo si začneme všímat věcí úplně jiných.
Krom velký spousty textu knihu doprovází i obrázky, jak správně dýchat či cvičit. S detailním popisem + s obrázky se naučíme například i jógu.
Celkově kniha obsahuje tak velkou spoustu informací, že mi přijde skoro nesplnitelné obsáhnout jej do jedné recenze.
Celá kniha je především o zvládání stresu. Ať už jde o jakýkoliv stres, který prožíváme, věřte, že jej zde najdete. Od pracovního stresu, stresu spojeného s jídlem, stresem z lidí, stresem z času a mnoho dalších až po strach z celého světa.

Mě tyhle recenze moc nejdou, (což asi vidíte) proto bych to raději už nějak zakončila. Abych to celé nějak shrnula, doporučila bych tuto knihu hlavně lidem, kteří se snaží vypořádat s nějakým problémem, těžkou životní situací nebo se jen chtějí dozvědět něco o "mindfulness", což u nás znamená něco jako uvědomění, všímavost, otevřená pozornost.
Já se přiznám, že jsem knihu ještě nedočetla úplně celou, ale rozhodně ji chci dočíst. Je velmi zajímavá a dozvěděla jsem se v ní celkem dost nových informací. Ale hlavně pro lidi, kteří mají chuť na sobě pracovat, protože bez toho by to nešlo.

Mějte se a smějte se :) Canli :)

Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.