Time just for you!!

neděle 13. září 2015

Sedím v kavárně. Popíjím horké kakao, čaj nebo koktejl. Kafe nepiji. Bohužel, ale je to tak. Nemám ani v plánu s tím začít, pro mě je to jen další zbytečná závislost lidstva. A když tam tak sedím čtu knížku a za oknem je ošklivé počasí, cítím se v naprosté pohodě. Nic mě neruší. Nemusím nad ničím přemýšlet a nemusím se s nikým bavit. To zní jako bych byla nějaký naprostý introvert, ale opak je pravdou. Miluji společnost. Občas je dobré úplně vypnout a udělat si čas jen pro sebe. 



Vy to neděláte? Nejdete se, jen tak projít sami do přírody? Nejdete si sednout do kavárny, urovnat si myšlenky? Nejdete se večer projít nebo si zaběhat? Každý z nás přeci potřebuje někdy vypnout, nebo se mýlím? 



Já si myslím, že je takový den pro člověka velice důležitý. Podle mě člověk, který dokáže přemýšlet sám nad sebou, dokáže být sám se sebou mnohem víc spokojený. Já se po takovém dni pro sebe cítím, vždy mnohem lépe. Mám více energie a nadšení pro to co dělám. Mám zkrátka lepší náladu. Zatím jsem nepotkala člověka, který by nepotřeboval čas sám pro sebe. Někdo ho potřebuje více, někdo méně, ale to už závisí na naší osobnosti. 


Chtěla bych říct, že nejste divný pokud někde budete sami. Lidé si možná pomyslí, proč to děláte, ale někde v hloubi duše se nad vámi zamyslí a třeba si uvědomí, že pokud tam jen tak sedíte a vypadáte tak spokojeně, že tam sedíte s hlubším smyslem a ne jen pro srandu lidem. Proto pokud, prostě chcete chvilku klidu, nepřemýšlejte a jděte!! 

(Zdroj fotek: We heart it)

Najde se mezi vámi někdo jako jsem já? Ten "podivín", co sedí v rohu kavárny a čte si..

Mějte se a smějte se! Canli :)

11 komentářů

  1. Vždy mi bylo proti srsti jít někam sama. Miluji společnost nerada někde sedím sama. Bohužel asi nikdy se nepůjdu sama projít, sednout si do kavárny nebo tak. Někdy to zní lákavě, ale já bych se nudila. Knížku si radši přečtu doma v klidu, kde mám vše co potřebuji.
    Každopádně lidi jako ty mají u mě obrovský obdiv. Obdivuji, že si jdete někam jen tak sednout. Bez nutnosti někoho dalšího.

    http://gabux-creativity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžeme být všichni stejní :) Většinou se nenudím, jde o ten pocit, že dělám něco pro sebe. Taky jsem doma jen o víkendu, to moc času na knížku není. Přes týden na intru, tak to jsem pak opravdu ráda, že od tamtud vypadnu :D

      Vymazat
  2. Hezky napsane :) muj nazor na tohle uz znas jen z jeho clanku... Jinak jsem rada, ze potkavam nekoho, kdo taky kafe nepije a ze stejneho duvodu uz nema potrebu s tim zacinat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ještě někdo takový najde. V dnešní době už je kafe, neodělitelnou součástí lidských životů. Bohužel.

      Vymazat
    2. Já jsem bohužel do té závislosti spadl taky..:( ale nějak ani nemám potřebu přestat :( :D

      Vymazat
    3. Jsem zjistila v poslední době, že některým lidem kafe zachraňuje život^^ ale to už je pak něco jiného :D

      Vymazat
    4. Jak jako zachraňuje život? :O :D

      Vymazat
    5. Jak jako zachraňuje život? :O :D

      Vymazat
    6. To je na dlouho :D :) by jsme museli nekdy pokecat.. :P

      Vymazat
    7. :D Hej ty jsi tu celkem často, že? :D

      Vymazat
    8. Právě, že ne... Dlouho jsem nic nenapsala .. Ale chodí mi emailem upozornění, když se tu něco děje.. :D

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.