Hlasuj pro obálku!

neděle 21. srpna 2016

Vydání neobyčejného diáře se pomalu, ale jistě blíží a já tu mám dnes pro vás malý úkol. Strašně mě potěšilo, že se vás ozvalo toliko, co o diář máte zájem. A protože je celý tento diář dělaný na tom, co jste mi vy (lidi, blogeři, přátelé atd.) řekli, co vám chybí a co vám naopak vadí na ostatních diářích, chci abyste mi pomohli vybrat i titulní obrázek na obálku.
Vytvořila jsem těchto šest návrhů, ze kterých můžete vybírat. Chtěla jsem něco jednoduchého a inspirativního. Zároveň jsem přemýšlela, zda neudělat obálku barevnou, ale diář by se tím prodražil a každý může použít svou fantasii a později si jej dokreslit podle sebe. Tak jsem to tedy dělala já s předešlými sešity a diáři.  

HLASOVÁNÍ

Hlasovat můžete na hlavní stránce mého blogu. Stačí kliknout ZDE a v novém okně se vám otevře hlavní stránka. Vedle prvního příspěvku je obrázek (vidíte výše) a pod ním anketa, kde můžete zaškrtnout návrhy, které by jste rádi viděli na obálce. Nakonec nezapomeňte kliknout na hlasovat. :)
Druhou možností je napsat mi do komentářů. Můžete klidně psát připomínky nebo jiné nápady. Hlavně, ale co nejdřív, protože do dvou týdnů půjde diář ven a já už se nemůžu dočkat, až jej budu posílat k prvnímu zájemci či zájemkyni. :)

A níže už můžete vidět návrhy ve větším rozlišení. Možná se vám budou ukazovat jemně rozmazané, ale na konečném produktu určitě nebudou. Je to pouze tím, že jsem je musela převádět mezi programy, abych je mohla dát sem. 
Všechny návrhy jsou dělané mnou a nic není kopírované. Všechno jsem kreslila detailně rukou a následně přenášela do počítače. Proto vás prosím nikde je nepoužívejte, a když už tak alespoň s odkazem.
Mě osobně se nejvíc líbí druhý a třetí návrh, ale rozhodnutí je na vás. :) Děkuji všem, co se zapojí, okomentují, nebo mě jinak podpoří. Moc si toho vážím! :)

Mějte se a smějte se :) Canli :)


10 komentářů

  1. určite 4 :)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou nádherný, jsi talent :) Mě se líbí všechny .. ale hlasovala jsem pro 3 :)
    Adelidea: Život snílka

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou krásné, nedokáži vybrat :)))
    www.deniktricitky.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě také ne :D ale děkuji za komentář :)

      Vymazat
  4. Paráda, já se hlásím taky !! Jinak všechny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za hlasy a za vaši podporu :) S radostí můžu oznámit, že to vyhrála 3, tedy kytičky v kruhu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.