Výzva #jetovtobě | Vodafone | Get The Louk | ♥

sobota 9. prosince 2017

Beznadějně se snažím dokopat k napsání tohoto článku, protože mám chuť se s vámi podělit, o to co se zase přihodilo.
V poslední době mám však nějaký přehozený režim a vůbec nevím co s tím. Celý týden usínám, jelikož spánku bylo v poslední době opravdu málo a vyčerpání tomu vábec nepomáhalo. Domů přijíždím ze školy skoro každý den v 17:00 a poté následuje práce na diáři až do 21:00, někdy více někdy méně. Ale faktem bylo, že jsem si už vážně potřebovala odpočinout. Těšila jsem se na sobotu ráno, že budu moct spát, jak dlouho budu chtít, ale místo toho jsem se vzbudila v 7:00 ráno už druhý týden po sobě. A jak se vzbudím, tak je to marný.


Od toho tu jsou však dobré zprávy, aby nás udrželi na nohou. Ty momenty štěstí, pro které žijeme.
A já jich mám sakra hodně v životě! A nemyslete si, že jen tak... Všechno je z nějakého důvodu.

Slyšeli jste už o výzvě #jetovtobě od vodafonu? 
Pokud ne, dočtete se o ní více TADY.

Výzva zahrnuje více známých osobností a i když bych si mile ráda zasnowboardila s Šárkou Pančochovou nebo zazpívala s Benem Christovaem, rozhodla jsem se držet toho, čemu se v posledních dvou letech věnuji nejvíce a dá se říct, že se v tom sice stále učím chodit, ale daří se. Napsala jsem tedy youtuberce a blogerce Get The Louk.

Čirou náhodou jsem na výzvu narazila při svém obvyklém brouzdání po internetu a rozhodla se, že tam napíšu. Nemám přeci co ztratit! (To je vzkaz pro všechny, kteří si myslí, že něco nemá cenu dělat.)

Nechala jsem to být a dá se říct, že jsem na to téměř zapomněla, když se nikdo neozýval. Až jednoho dne mi přišla zpráva na mou facebook stránku, že se semnou potřebují spojit. Všechny emaily mi totiž spadaly do spamu a mě by až do té chvíle nenapadlo, že něco tak důležitého můžu tak snadno ztratit. Nicméně jsme se nakonec spojili a dohodli se na schůzce. Nemohla jsem tomu uvěřit!

Schůzka proběhla 24. listopadu v Praze a byla naprosto boží. Sešli jsme já, Get The Louk a Evča - skvělá ilustrátorka (druhá slečna, kterou vybrali) a spoustu dalších skvělých lidí z McCannu. Což je celosvětově známá agentura, která zajišťuje spolupráci mezi Vodafonem a vybranými lidmi z výzev. Všichni byli moc milí a mě se to zdálo jako sen.

Během následujících měsíců, budeme tedy v této spolupráci vytvářet něco nového, krásného a vlastně jsem sama zvědavá, jak to nakonec bude vypadat. 
Vše je zatím v procesu a pracujeme na tom, abychom tomu dali hlavu a patu, takže vás zatím můžu jen napínat a časem se toho dozvíte určitě více! ♥

Jsem vděčná za tuto příležitost a děkuji Vodafonu za výzvu, díky které můžeme vytvořit něco skvělého, můžeme posunout své hranice a můžeme poznat nové skvělé lidi.

Mějte se a smějte se :) Canli :) 

6 komentářů

  1. ❤️ to jsem přesně potřebovala slyšet, že se nemám vzdávat a vsvše má cenu - zdá se, že na to poslední dobou zapomínám.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že potěšilo! Nezapomínej ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju :) Už se těším na výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Tak to je parádní úspěch, že tě vybrali :) Gratuluju a přeju mnoho úspěchů i do budoucna ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.