Motivace je základ

neděle 20. března 2016

Zdravím u dalšího článku.
Ten čas tak rychle utíká, že to ani není možné. Řeknete si "Chci začít něco dělat" "Už je to vážně nutné" "chci aspoň zpevnit tělo", ale vydržíte týden, max. dva a pak se vaše motivace vypaří,
ani nevíte kam. Přitom motivace je základ!
Dám vám proto několik tipů, jak se můžete motivovat.


Za prvé, když se mi nechce jdu rovnou na mou nejoblíbenější motivační stránku a to 
jednoduše do hledáčku na stránce zadám třeba "fitness", "healty", "healty lifestyle", "healty food"
a podobné. Vždycky mě to nakopne, abych si šla udělat nějakou mňamku a nebo si šla zacvičit, abych se více přiblížila mé vysněné postavě. 

Za druhé, musím se prostě překonat. Když se prostě dokopu roztáhnout podložku na cvičení, oblíknout se do sportovního a udělat první cvik. Pak už to jde, jako po másle :D Zkrátka pak už to přeci nevzdáte, když vám dalo takovou práci, to všechno připravit.

Za třetí, napište si co budete cvičit, ale třeba i vařit. Na konci dne ze sebe budete mít dobrý pocit,
že jste všechno splnili.

Za čtvrté, mějte vždy po ruce něco zdravého. Třeba když máte na něco chuť a doma nemáte nic zdravého, protože se prostě vaše příbuzenstvo nežije zdravě. Pokud by jste doma nenašli nic zdravého, sáhnete pravděpodobně po něčem nezdravém a tučném. Pak už je to jako na horské dráze. Řeknete si "Proč bych si nemohla dát něco sladkého i zítra" "Když ono je to tak dobréé" a v mžiku jste zase na začátku, aniž by jste si to přiznali.

Za páté, založte si receptář. Řešila jsem, že nevím, co si udělat k obědu. No jo, zapomínám. :D Proto jsem si založila sešit, do kterého si budu psát všechny varianty od zdravých snídaní, obědů, svačin
a večeří. Teď už se nemůže stát, že nebudu vědět, co si dám.

Za šesté, dávejte si cíle. Ne příliš těžké! Pak by vás demotivovalo, že jste to nezvládli. Já mám třeba cíle takové..
1. Naučit se rozštěp (provaz) nohou.
2. Naučit se běhat.
3. Udržet si protažené tělo.
4. Zpevnit tělo.

Můžete mít více cílů jako já, nebo jenom jeden. Každopádně je nemusíte splnit všechny najednou. Já mám momentálně zakázáno cvičit a musím říct, že mi to opravdu chybí. Nemůžu se dočkat, až si dám zase pořádně do těla. :D
A nakonec motivace v obrázkách. :)

Cvičení

 Udělej to, kvůli lidem, kteří si myslí, že to nedokážeš.
 Hubené holky, vypadají dobře v oblečení.
Fit holky, vypadají dobře nahé.
 Změna je v tobě. Prostě pokračuj.
 Tvůj limit jsi ty.
Zdravé tělo+zdravá mysl=šťastný život


Jídlo








To je pro dnešek vše. Snad jsem vás motivovala, aspoň maličko. :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

8 komentářů

  1. Na weheartit jsou úžasné obrázky ! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý!! máš to nádherně napsané :)
    Dokopat se k něčemu je vždy nejhorší :P
    Ps: tvůj blog mi pomohl přežít hodinu matiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale vždy to stojí za to :)
      To jsem ráda :D

      Vymazat
  3. Možná bych ty tvé cíle rozepsala. Ať si můžeš pod jednotlivé body napsat 10 dalších a odškrtávat si je. Lépe uvidíš pokroky a bude se ti chtít pokračovat.

    Jinak jsem toho názoru, že tvoje touha po novém těle musí být tak velká, aby tě vytáhla na nohy a přinutila makat. I když ne každý na to je. Já jsem ráda, že patřím k lidem, kteří se neženou za bikini fitness postavou, ale užívám si každé jídlo, každé cvičení, naučila jsem se milovat tu cestu. Baví mě to a o to snažší je dosáhnout cílů! ☺


    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. :) Ano každý jsme jedinečný a každému vyhovuje něco jiného :) Tak to má být! :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.