Kuřecí nugetky obalované v cornflacích

pondělí 28. března 2016

Ahoj
vítám vás u dalšího článku. Tentokrát to bude recept na můj milovaný oběd. Je opravdu jednoduchý a hlavně velice chutný. Určitě si pochutnáte stejně jako já. A teď už jdeme na to! :) 


Ingredience
300g kuřecích prsou
120g kukuřičných lupínků (Cornflakes)
250g nízkotučného řeckého jogurtu (můžeme použít i jiný)
2 lžičky nějakého koření třeba na drůbež (podle chuti)
sůl podle chuti


Postup
1. Očištěné kuřecí maso nakrájíme na větší kousky.
2. V míse smícháme jogurt, koření a sůl.
3. V druhé míse si rozdrobíme kukuřičné lupínky.
4. Maso nejdříve obalíme ve směsi z jogurtu a poté v kukuřičných lupínkách.
5. Pokládáme na plech s pečícím papírem.
6. Plech dáme do předehřáté trouby na 190 stupňů, cca na 20 minut.


A hotovo můžeme servírovat. Já zvolila jako přílohu zeleninu a česnekový dip. Dip smícháme z česneku, bílého jogurtu a zakysané smetany. Smíchejte v poměru, v jakém máte rádi. :) 


Dobrou chuť!

Mějte se a smějte se :) Canli :)

4 komentáře

  1. Wau, myslela jsem, že tento recept znám a dělám ho taky, ale ještě nikdy jsem ho nezkoušela s jogurtem... musím to vyzkoušet! Jinak to vypadá krásně:)
    Budu ráda, když koukneš i na můj blog:)

    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím že to je určitě moc dobré :D , ale nic pro mě, jsem vegetarián :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.