Neobyčejný diář 2018

středa 13. září 2017

Jak to tedy bude s Neobyčejným diářem dál? 
Nyní jsou již oficiálně spuštěny stránky www.neobycejnydiar.cz, na kterých se můžete přihlásit k odběru novinek, získat tak slevu a navíc ebook "Jak si zorganizovat čas, abyste dosáhli svých cílů."
Teď záleží jen na vašem sdílením, aby se Neobyčejný diář dostal mezi co nejvíce lidí.
Proto pokud se vám líbí, budu ráda za jakoukoliv podporu! :)

Až tohle nějak společně zvládneme, rozjedu crowdfundingovou kampaň na hithitu. Kde si budete moci Neobyčejný diář předobjednat se slevou nebo (pokud byste o diář neměli zájem, ale chtěli pomoci) přispět zakoupením dalších malých produktů. 
Sdílejte proto webové stránky www.neobycejnydiar.cz, abyste i Vy mohli Neobyčejný diář držet v rukou!
A čtěte dál pokud chcete vědět více o diáři...

Rok se s rokem sešel a spousty se toho změnilo. Z mého bezmyšlenkového spontánního nápadu, který byl (jak jsem později zjistila) promyšlený jen z minimální části se stalo něco, co je nyní součástí mého života. 

Neobyčejný diář vznikl z pouhého snu. Z jedné myšlenky, která nezůstala pouze nápadem, ale dokázala se prodrat až na papír. Z toho malého nic začalo vznikat cosi velkého. Začínalo to nabírat smysl, směr, design a další nápady.
Čirou náhodou jsem se s ním dostala do soutěže "Soutěž a podnikej", která mi převrátila život naruby. (Vy se do ní můžete přihlásit nyní. Probíhá druhý ročník, tak nepromeškejte čas na změnu!) 

Získala jsem nespočet zkušeností a informací. Během roku jsem toho nacestovala víc, než by mě napadlo.
Jezdila jsem na semináře do Prahy a Brna. Často jsem byla na cestách více jak dva dny. Čekala jsem v 1:00 ráno dvě hodiny na hlavním nádraží v Praze. Měla jsem nespočet zážitků, ale i zkušeností, které uplatním v životě mnohem víc, než kdybych seděla ve škole a byla další ovečka ve stádu.


Většinou když něco plánuji, nikdy nedojde k naplnění. Tak to bylo i s mým třeťákem a plánovaným zaměřením se na učení. Nebyl na to ještě správný čas. Můj třeťák se naplnil leda tak riskováním, plněním úkolů, pracovních schůzek a flákáním školy, ale za dobrým účelem. A i když to nebylo vůbec jednoduché, neměnila bych za nic!

Také se mi podařilo získat svého prvního sponzora. O tom si přečtěte víc TADY.



Nechyběli ani hejty a zvláštní noční telefonáty z neznámých čísel. Ano! I to k tomu všemu patří. Hlavní je se z toho nepo*rat, že jo?! 

Sledovat Neobyčejný diář můžete:
Na facebooku - https://www.facebook.com/neobycejnydiar/?fref=ts

Na instagramu - https://www.instagram.com/neobycejnydiar/
Na webovkách přihlášením odběru - http://neobycejnydiar.cz/

Byl to můj malý velký sen a naučil mě toho tolik, že se tomu jen těžko věří. Jsem opravdu vděčná za tyto příležitosti. 
A chtěla bych poděkovat všem, kteří ve mě mají stálou víru, podporují, pomáhají a za to, že jsou. Chtěla bych poděkovat i organizátorům Martinovi Vítkovi a Davidu Friedlovi za "Soutěž a podnikej", jelikož bez nich bych teď určitě nebyla tady, kde jsem.
A hlavně vám všem! Všem kteří si zakoupili Neobyčejný diář 2016, napsali povzbuzující komentář, nebo osobní zprávu. Opravdu si toho vážím a dodává mi to sílu pokračovat dál! :)

Děkuji! ♥

Nakonec pár fotek, abyste věděli jak vlastně vypadá diář na 2018.
O tom, co je uvnitř a čím se liší si přečtete v mém starším článku JAK SE TVOŘÍ DIÁŘ.







Update.. Přikládám video!



Mějte se a smějte se :) Canli :)

A nezapomeňte mi napsat, jak se vám vylepšený diář líbí?! :)

17 komentářů

  1. Držím palce! Vypadá moc hezky :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem, že zakotvím stejně jako loni u Personal Planneru, ale vypadá to, že z toho sejde. :-D Ten každý měsíc jiným stylem a měsíční přehledy vypadají skvěle! A na černobílé stránce vyniknou fixky, samolepky, washi... v jednoduchosti je krása, opravdu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí a budu nadšená pokud si jej pořídíš a podpoříš tak můj malý sen! :)

      Vymazat
    2. Už jsem na 95% rozhodnutá, že jo. :-) Fandím Ti a celému projektu! Objevila jsem ho včera na Facebooku a na první pohled mě nadchl, protože řeší spoustu věcí, které jsem chtěla pro rok 2018 ve svém diáři jinak. Takže už jsem se přihlásila do newsletteru a čekám, až přijde oznámení, že jde do prodeje. :)
      A jestli budeš souhlasit, ráda na něj upozorním i na svém blogu... každý rok se tam veřejně kochám novým diářem, tak bych ráda dodržela tradici. :-)

      Vymazat
    3. Tak to je skvělé! :) Určitě sdílej, budu jenom ráda! :) Čím více se dostane diář mezi lidi, tím lépe. :D :)

      Vymazat
  3. Diář se mi líbí, docela uvažuju, že si ho pořídím. :) Zdá se mi to teda trochu podobné Dolleru, ale ten zas nemá kroužkovou vazbu, což je tady dost hezké. :) Akorát se mi tam trošku nelíbí ten školní rozvrh. Jsem pracující člověk a tahle stránka mě tam asi bude dost štvát. :D Bylo by super nechat stranu volnou s tím, že si tam člověk může dokreslit buď rozvrh nebo něco jiného. :) Ale tak je to docela maličkost, já jsem jen v tomhle trošku rýpálek, protože jsem občas perfekcionista a když mám někde něco, co nevyužiju, tak mě to rozptyluje a je mi líto té nevyužité stránky. :D :D No nic, to už je můj problém. :) :) Můžu se zeptat, jaká bude cca cena?

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak teď omluva, protože jsem si všimla, že to není rozvrh, ale měsíční přehled. :D Pak je všechno v pořádku a já si asi jdu dát další kafe, protože jsem dneska nějak mimo. :D

      blog Days of Daysy

      Vymazat
    2. Ano je to měsíční přehled. :D A od toho je vlastně ta kroužková vazba, když se ti tam nebude něco líbit, tak to můžeš jednodušše vytrhnout. :D (To mě do teď nenapadlo) :D
      A chtěla bych dodat, že volné stránky jsou v diáři také, jen jsem je nefotila, jelikož nejsou nijak zajímavé pro foto. :D :)
      Cena bude pro nejrychlejší 290 Kč, pro pomalejší 350 Kč a konečná cena bude 390 Kč. Proto odebírej newsletter na webovkách, abys byla mezi prvními až spustíme předprodej! :) (Tedy pokud máš o něj zájem samozřejmě) :D
      Díky za podporu a tvůj komentář! :)

      Vymazat
  4. Od prvni chvile, co jsem jej spatrila, se mi hrozne zalibil. Nejdriv ten 2017, pak tvuj sen, ktery jsem si rekla, ze bych rada podporila, protoze pusobis velmi sympaticky a tva prace se mi libila, prestoze nazivo jsem jeste nemela tu cest. Kazdopadne jsi me obrovsky potesila krouzkovou vazbou a prestoze diare moc udrzovat neumim, ten tvuj na me zapusobil tak, zese nejspis jeste jednou pokusim. ���� uz senemuzu dockat, az bude k prodeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát ti děkuji za tvůj krásný komentář, moc mě potěšil! :)

      Vymazat
  5. Tak ten vyzerá naozaj dobre!
    Držím palce a prajem pevné nervy :)

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Bože... Mám diář až do příštího září, ale vážně ho potřebuju! Doufám, že bude i na rok 2019, protože o tak boží diář nechci přijít. Nejraděju bych si koupila tenhle, ale ten, co mám byl drahý, tak to budu muset vydržet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé moc děkuji za tak milý komentář! :) Pokud se mi podaří vybrat cílovou částku na Hithitu, abych získala peníze na náklady na vydání atd.. tak určitě bude i pro rok 2019! :) Pokud můžeš, sdílej jej prosím třeba na svém facebooku, mezi čím více lidí se dostane, tím větší šance je, že bude i pro rok 2019. :) Ještě jednou ti děkuji! :)

      Vymazat
  7. Ahoj je to skvělý nápad, chtěla jsem se zeptat jestli budeš dělat i do roku 2019? Nebo jestli bude ještě během roku v prodeji? Chtěla bych si další rok jeden pořídit buď od tebe nebo od a cup style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát ti děkuji, zrovna čekám až mi přijde poslední dotisk z tiskárny! Takže během čtrnácti dnů max, bude možné jej objednat na webu www.neobycejnydiar.cz :) A všechny novinky se dozvíš na facebooku, tak nezapomeň sledovat. :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.