Relaxujme víc

pondělí 6. března 2017

Zima nám pomalu končí a všechno začíná krásně rozkvétat. Stromy pučí a venku zpívají ptáci. Sluníčko nás dobíjí energií. Relaxujeme. Užíváme si klidu a krásného počasí.

Takhle vypadá i můj příchod jara, ale předtím, respektive právě nyní, mě vždy skolí nemoc. Už se to stává zvykem, každý rok před tím, než začne být skutečně teplo, se objeví stará dobrá známá rýma a kašel.
Ráda bych patřila mezi ty, co jsou schopní s nemocí normálně fungovat, ale bohužel. Respektive ano, ale jen do té doby než vypadám jako chodící mrtvola, nemůžu dýchat a kašlu jako kuřák (nekouřím). Pak už nezbývá nic jiného než jen zalézt do postele a přetrpět pár dní nic nedělání. To je u mě opravdu utrpení. Vážně!

Zároveň mi přijde, že jsem tak nastavená schválně. Po tom co začne nový rok se prakticky nikdy nezastavím. A letos toho bylo opravdu moc. Škola, práce, podnikání, semináře, projekty, knížky, točení. Vaaaaa. Už jsem asi vážně potřebovala pauzu. Naše tělo ví, co potřebuje, poslouchejme ho.

Před pár měsíci jsem se s někým bavila (samozřejmě už nevím, kdo to byl #typicalme). Ona osoba vyprávěla, že jede celý rok naplno a ví, že ve své práci nesmí chybět, proto až teprve když má dovolenou, dostane její tělo signál "teď už můžeš" a první týden vždy onemocní.
Něco na tom asi bude!

Měli bychom si vážit našeho zdraví, přece jen máme jenom jedno. Dělat vše s klidem, nepospíchat. Udělat si volnou chvilku pro sebe - každý den.

Rozhodla jsem se proto, že každý den si vyhradím 1 hodinu, ve které odložím veškeré sociální sítě, pustím si nějakou fajn hudbu a budu se věnovat jen sama sobě. Ať už to bude kreslení, u kterého si odpočinu, nebo si napatlám na obličej nějakou okurkovou masku, jak to jako ty #typicalgirl dělávají a budu jen tak ležet. Zkrátka to bude od teď moje relax rutina, protože nyní už si uvědomuji, že je více než potřeba. Jdete do toho semnou? :)

Nyní chytám energii pro další plány.
Za tři týdny mě čeká rakousko a milovaný lyžák. Článek o tom minulém, který se stal mým osudným si můžete přečíst tady - http://www.canli.cz/2016/04/alpy-2016-video.html (Když to teď zpětně čtu - já měla strašný styl psaní, doufám, že teď je to alespoň trochu lepší) :D
Po návratu a na to už se nemůžu dočkat plánuji předělání pokoje a vytvoření chill koutku na naší zahradě, kde se bude moct relaxovat, tak jak jsem popisovala výše. Scházet se s přáteli a opékat buřty, (já teda opékam jen ovoce a marschmalows, buřty už jsem neměla ani nepamatuju) ale zkrátka posedět a být v přítomném okamžiku. To je nejvíc. Plánuji to vše natáčet, jelikož to bude ještě velký, ale je tu jedno velké ALE. Momentálně jsem bez foťáku, který se mi záhadným způsobem rozbil, když jsem jej nepoužívala. Mmm, záhada. Ale to je vedlejší, však já už si s tím nějak poradím! Že jo?!
Chyťte si taky trochu energie!
 Doufám, že alespoň vy zůstáváte zdraví a plní sil. Co plánujete na jaro vy? :)


 Mějte se a smějte se :) Canli :)



6 komentářů

  1. Hned na začátek chci pochválit fotky, krásné :) Samozřejmě, vždyt tady nejde o výkon, ale o nás, naši spokojenost, efektivitu, která nemůže být velká, když jsme pořád v jednom kole :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je úžasná :)
    Ejnets in Lisboa
    Zajímá tě cestování? Přidej se do naší skupiny pro Czech Travel Bloggers TADY :)

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, moc krásné fotky a o článku ani nemluvím:) ta poslední fotka je prostě boží:) Nebyla ti zima?:D
    a to by nebyl Šenov aby nebylo tolik sněhu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mockrát! :) Kupodivu ani nebyla, sluníčko krásně hřálo. :D :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.