Month in pictures - únor

středa 1. března 2017

Další měsíc utekl jako voda a mě už došlo, že výzva 365 fotek je trošku náročnější, než jsem si myslela. Rozhodla jsem se proto, že zkrátím nebo spíše zdelším tuto rubriku na měsíc. Týdenní shrnutí mi neskutečně spamovalo hlavní stránku a vám by se tak ztráceli články, které mají vyšší hodnotu a můžou vám předat nějakou myšlenku.
Vždy na přelomu měsíce se tedy budete moc těšit na tento fotografický článek, kde naleznete momentky, které se událi za minulý měsíc.

ÚNOR

Únor byl v celku šílený, ale o tom plánuji samostatný článek. No nic, nebudu zdržovat a vrhneme se na to! :)
Začalo to celkem nevinně, když jsme se začali učit kreslit ruce.
Na začátku měsíce jsem ještě bydlela na vile, nyní už dojíždím a jsem asi tak o 1000% šťastnější. Tady zrovna dodělávám práci, abych si opravila eNko na vysvědčení, zkrátka jsem to nestihla no... A vůbec mě to nebavilo.
Vystoupení na plese mých nejlepších přátel, co letos maturují a brzy mi odejdou. 
Tady mám tak 500 kilo, ale vážně je to kvalitou té fotky! 
Co dělat ve škole, když se nudíte? Posílat si prdící zvířátka, vážně jsme dospělé.
Opožděný dárek k vánocům od bývalého přítele mi udělal opravdu radost.
Pokřtění nových ohnivých poi. Zapálit je byla obravdu dřina, ale nakonec se podařilo! 
První mnou vyrobená taška do projektu "Canlivan", brzy si je budete moc zakoupit. :)
Na tento opravdu obří papír, který nám zabral celou kuchyň jsem kreslila jeden opravdu obří erb. Kvalitka fotky odpovídá telefonu.
Přípravy na závěrečné setkání "soutěž a podnikej" aneb jako retro hippies.
Setkání se konalo v božích prostorech KPMG.
Vydala jsem se na oslavu 20 narozenin mojí kamarádky. Nikdo z nás nevěděl na jakou chatu jedeme, nakonec to byla jedna z nejlepších a nejhezčích chat, jakou jsem kdy viděla. 
Konečně jsem se také dostala na brusle.
Tady vypadám, jak největší skřítek, ale jinou fotku se spolužáky nemám.
Viki děkuji za nejkrásnější promo fotky.
Vyhlížím jaro a ono nepřichází.
Před pár dny jsem se vydala na další seminář, tentokrát se konal v Brně na téma internet marketing.
Vy co už mě trošku znáte, tak víte, že nemůže chybět fotka s jídlem.
Diář cestuje se mnou samozřejmě.
To nic nemění na tom, že už pracuji na dalším Neobyčejnémm diáři pro rok 2018 a bude ještě lepší, než ten letošní! Máte se na co těšit! 
A když už toho mám dost, utíkám na procházky do lesa.
Skončilo to tragicky, když nám zadali skupinovou práci na téma lidské tělo. 
Nemůžu si stěžovat, únor byl skvělý.

Jak jste si jej užili vy? Pokud máte podobnou rubriku, napište mi odkaz do komentářů, také mě baví číst tyto shrnutí ve fotografiích.

Mějte se a smějte se :) Canli :)

6 komentářů

  1. Jsi šikovná, o jaký projekt půjde s těmi promo fotkami?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jde o práci, kterou jsem začala před nedávnem dělat (online marketing) :) Budu o tom psát článek v nebližší době, tak se vše dozvíš. :)

      Vymazat
  2. Pěkně kreslíš. Tyhle články mám velmi ráda, protože se něco dozvím o autorce blogu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.