TUDUDUM - projekt DIÁŘ představen

pondělí 25. července 2016

Zdravím všechny u dlouho plánovaného článku. Mám strašnou radost a zároveň se trochu bojím, protože vám konečně můžu představit můj projekt na tento rok. Jde o NEOBYČEJNÝ DIÁŘ na rok 2017.
Před pár měsíci jsem dávala dotazník, ve kterém jsem se ptala, co vám chybí v současných diářích, které jsou na trhu. Často jste odpovídali: Místo, originalita, design, nízká cena, týdenní a zároveň měsíční přehled, volné stránky atd. Než jsem začala pracovat na tom mém diáři, hledala jsem všechny možné, které jsou již na trhu. Cena bývá občas vážně přemrštěná. Prakticky za obyčejný sešit, který není ani nijak pevný, uvnitř jsou pouze linky jsou lidi schopný dát i 400 Kč. A proto, že mě žádný diář do teď nijak neoslovil, rozhodla jsem se vydat vlastní.

Tento NEOBYČEJNÝ DIÁŘ (asi jeho budoucí jméno) jsem se snažila udělat, tak abych vyhověla požadavkům lidí a zároveň byla kreativní. Což je stejně moje nejoblíbenější stránka. Na následujících fotkách můžete vidět malou ukázku stránek. Zdaleka ne dokončenou. :D
Každý design/stránka = jeden měsíc. Týden je v každém měsíci rozdělen na dvě stránky, takže místa tu je spousta. Pro plánování blogu, poznámky nebo to do listy, fantazii se zde meze nekladou. Je jen na vás, co si budete chtít zrovna zapsat. Před každým měsícem, bude (stále na něm pracuji, takže připomínky přijímám) měsíční přehled, jako velká tabulka, do které si budete moc přehledně zapsat všechny akce, které v daný měsíc budete mít. A ještě si ho dozdobit podle sebe. Celý diář je černobílý a doplňovat ho budou malé obrázky na každé stránce. Titulní strana ještě není jasná, ale hlasovat o ní budete nejspíš vy! :) Plánuji, že jej vydám začátkem září a mám ještě spoustu práce, to si uvědomuji, ale stojí mi za to risknout, že budu dělat něco, co mě baví a naplňuje i do budoucna. Chci lidem dělat radost a zároveň být šťastná,chci dělat věci s láskou a naplno.
Takže pokud mě chcete podpořit a líbí se vám má tvorba, dejte mi prosím do komentáře vědět, zda by jste měli o tento neobyčejný diář zájem. Pokud do toho totiž půjdu musím prodat 100 kusů. Nechci jej vydávat přes firmu. Za prvé ztrácí to kouzlo a věc se stává marketingovou a za druhé já bych na něm vydělala jen 10 kč. Což je smutný, za tolik hodin práce. Zároveň tedy bude jen 100 kusů a vy můžete být vlastníkem jednoho z nich.

Mějte se smějte se :) Canli :)

14 komentářů

  1. Vypadá to super :) Za kolik budeš prodávat peněz?:))

    www.adelidea.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) cena bude kolem 300Kč :) ještě nemůžu říct kolik přesně, záleží na konečném počtu stránek a cen nákladů :)

      Vymazat
  2. Tý jo, tak to vypadá jako přesně to, co hledám. Určitě bych potom poprosila o email, že je na prodej, rozhodně chci být jeho vlastníkem!
    jamiina.williams@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to jsem moc ráda. :) Dám vědět určitě. :) Jinak stačí, když budeš sledovat mojí fb stránku a vše se postupně dozvíš. :)

      Vymazat
  3. Vypadá moc hezky, těším se na jeho finální podobu :)

    My little infinity

    OdpovědětVymazat
  4. To se mi líbí 😊 Taky bych si rada pak jeden koupila 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně, rozhodně bych si ráda jeden koupila. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Páni to vypadá skvěle! Moc ti fandím a těším se na finální podobu! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad! Rádi pak budeme diář sdílet na našem facebooku :-). Mrkněte na náš eshop www.planner-addict.cz, kde najdete super doplňky k plánování a různé tipy a triky;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky a ještě jednou díky! Vážím si toho. :) A na váš web se určitě kouknu! :)

      Vymazat
  8. Holky díky, jsem strašně ráda, že se zatím líbí :) nemůžu se dočkat na září, až půjde ven! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný diář, přesně to potřebuju, určitě ho chci, ale rozhodující bude spíš finální cena, ale pokud by byla do 300 Kč nebude to problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že se snad do 300 kč budeme vejít :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.