Šílené sny, které se nám zdají

úterý 2. srpna 2016

Většinou tady mluvím o snech, kterých chceme v životě dosáhnout. Dnes se chci s vámi podělit o sny, které se nám zdají, když jdeme spát. Každý je máme. Někdo jich má vícero za noc a někdo si je třeba vůbec nepamatuje. Občas se mi zdá budoucnost a občas zase o dinosaurech a každé ráno mě nepřestává fascinovat, co můj mozek zase vytvořil. Já si na ně vzpomínám třeba během celého dopoledne, než jej poskládám dohromady. A pokud si ho pamatuji hned po probuzení, musím si ho napsat, jinak jej zapomenu. Chtěla bych se s vámi podělit o ty nejšílenější, které se zdáli mě nebo mým přátelům.
1. Plavu ve vodě a snažím se rozesmát kamarádku. Dělám blbosti a když už chci vylézt ven z vody vidím jak se ke mě řítí dva krocani a křičí na mě "NEVYLEZEJ!!" v tu chvíli se probouzím. :D

2. Už před nějakou dobou se na intru kamarádovi zdálo, že do jeho pokoje vběhla myš a za ní nějaký člověk. Rychle myš zakousl a spokojeně odkráčel pryč.
3. Další nedávný sen byl, že se v mém pokoji objevil nějaký starý děda, postříkal mi celý pokoj vodou. Následně jsme šli slavit Vánoce, i když venku byla polovina července a po navrácení do pokoje mi soused házel do pokoje dvě slepice. (Pokoj mám ve druhém patře domu)

4. Kamarád: "Zdálo se mi, že se mi utrhl penis, řekl: už ti na to seru a utekl pryč"
5. Kamarádce se zase zdálo, že po ní kamarádka chtěla, aby s ní měla sex. Její kamarádce totiž záhadně narostl penis. Samozřejmě, že v tom snu.

6. Neustále se mi zdá o jednom a tom samém místě, které vím, že někde existuje, ale nevím kde.
7. Jednou jsem měla ve snu uklidit jednu mega obří zahradu, která byla kompletně zarostlá plevelem. Do té doby jsem měla zakázáno odejít. Nu což, probudila jsem se.

A co vy? Zdají se vám také šílené sny? Podělte se o ně se mnou! Sny jsou fascinující a nikdy mě asi nepřestanou překvapovat. :)

Mějte se, smějte se a kytičky všem :) Canli, alias milovnice kopretin! :D


1 komentář

  1. Hezky moc originální a vtipný článek. :) Takové mám nejradši. :) hned ten první s těma krocanama to mě rozesmálo :D máš moc pěkný blog, líbí s emi tu, dávám odběr! :) budu moc ráda, když se mrkneš i ke mě a případně dáš taky odběr :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.