Ráno, které se nebude opakovat

pondělí 4. září 2017

Večer jsem šla spát neskutečně unavená a se zvláštním pocitem. Už zítra je to tu znova. Prázdniny utekly nějak rychle a mě se navracel ten starý známý pocit. Nikdy jsem nebyla fanouškem školy.
Tentokrát to ale bylo jiné. Trochu jiné...

Vzbudila mě písnička "Intro" od The XX, kterou jsem si večer předtím nastavila do vyzvánění budíku. Odložila jsem jej o 5 minut, ale pomyslela jsem si, že bych už měla vstát. Není čas na špatné myšlenky o tom, že se nám zase nechce. Je čas se toho chopit.
Vytáhla jsem nohy ze zahřátého pelechu a položila je na studenou podlahu. Rychle jsem utíkala do vedlejšího pokoje, jelikož jsem si klasicky nepřipravila oblečení na dnešek. 
Můj outfit pro dnešní den.
Až když jsem si opláchla obličej, připravila si snídani a trochu se zahřála horkým čajem. Začalo mi vážně docházet, že jsem se tam vážně dostala... Jsem ve čtvrtém ročníku a čeká mě maturita! Nechápejte tak, že bych se špatně učila (odjakživa se neučím a známky nejsou nejhorší), ale dost věcí, které se během těch pár let staly změnily nejenom můj pohled na svět, ale i chování k některým lidem. Což se asi už očekává, jelikož jste vlastně v pubertě a dospíváte. Takže to není chytré svádět na školu. Zkráceně řečeno výběr mojí střední školy, nebyl zrovna šťastný.

No takhle nějak se mi míchaly myšlenky dnes ráno - první den školy. Ale ten nejdůležitější pocit, který jsem měla byl ten, že tohle ráno už se nikdy nebude opakovat. (Jasně, když bych maturitu nedala, tak by mohlo, ale to se nestane, jelikož mám moc velkou motivaci na to, abych se nemusela vrátit do toho pekla.) :D
Jak pravil kamarád "A víc roztomile ještě vypadat nechceš?" 
Strašně se těším na náš maturitní ples a vlastně i na všechno, to co mě čeká. Ať už se jedná o zařizování věcí okolo diáře, ale i učení se (což mi vlastně moc nejde), ale nějak vím, že to zvládnu. Vlastně musím.
To je teď, ale úplně jedno. Jelikož se mám vlastně docela dobře i přes ty všechny překážky.
Doufám, že jste vy všichni studenti vykročili dnes ráno pravou nohou a bude se vám ve školním roce dařit! :)

Mějte se a smějte se :) Canli :)

6 komentářů

  1. Maturitní ročník si užij na 120 % :). Pro mě byl tím nejhezčím, ačkoli jsme se kvůli maturáku jako třída dost štěkali. Nakonec byl ples nádherný a i učení bylo takové oddechové (pokud nepočítám poslední dva měsíce, to těch 12 hodin v učebnicích nebyla žádná extra paráda). Hlavně mi přišlo, že jsme všichni za ten rok stačili hodně dospět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě užiju! :) Také čekám, že se to neobejde bez hádek. :D Joo oddychové by bylo fajn.. A ty poslední 2 měsíce zkrátka přežiju a pak budu moct pokračovat dál a na to se také těším! :)

      Vymazat
  2. Maturity se neboj, maturovala jsem letos a člověk nakonec zjistí, že to nic tak hrozného nebylo, pokud se na to úplně nevykašlal :) s výběrem školy ti rozumím, já šla na obchodku a půlku studia jsem litovala, že jsem nešla na gympl, ale co už... hlavně, že tu maturitu mám a jsem pryč :D Outfit ti moc sluší a na ples se těš, je to kouzelný večer :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že to dám levou zadní až na jeden předmět toho se vyloženě bojím. :D Ale o to víc vím, že se na něj nesmím vykašlat. :D
      Hlavně mi přišlo a přijde vlastně do dnes, rozhodnout se v 15 letech, co chceme dělat po zbytek života.
      Děkuji mockrát a na ples se rozhodně těším! :)

      Vymazat
  3. Ta květinová čelenka ti moc sluší :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.