Jak se tvoří DIÁŘ

středa 22. března 2017

Dnes vám píši z jediného důvodu. Nebudu to tu dnes okecávat, kolik se mi toho zase přihodilo (i když toho bylo hodně) a pustím se rovnou do toho.

Já bych vám dnes totiž chtěla ukázat, jak se tvoří NEOBYČEJNÝ DIÁŘ. Už je tomu rok, co mě ve snu napadla ta prazvláštní myšlenka. Viděla jsem to v jasných barvách, bylo tam všechno. Tak jak má diář vypadat, co v něm bude a v čem bude právě neobyčejný. To všechno jsem v tom zvláštním snu viděla, ale ten zbytek, co pro to budu muset udělat - to už tam nebylo. A víte co? Možná je to dobře, jelikož bych si pravděpodobně řekla, že je to moc práce nebo starostí (obojí) a vzdala bych to hned na začátku.
Ukázka nedokončené náhodné stránky. (prosinec)
A tak jsem se do toho pustila. Začalo to nevinnými nákresy, které zprvu nikdo nechápal (chápejte tak, že mě nebaví dělat návrhy, protože v mé hlavě to vypadá úplně jinak) a tak si všichni museli počkat na finální verzi.
Následovaly velké prázdniny a já místo toho, abych byla venku s přáteli nebo někde na výletech, trávila jsem je za obrazovkou. To mě neskutečně trápilo, ale proto abyste něčeho dosáhli se musíte něčeho vzdát, tak to prostě je. Navíc jsem si to pak v září vynahradila a jela jsem místo školy na týden do Chorvatska. To už ale zase odbíhám.
Nestíhala jsem, seděla jsem často s kafem o půlnoci u notebooku, sluchátka na uších a klikala jsem jak zběsilá. Sázela jsem jména, obrázky, designy, svátky, datumy - zkrátka VŠECHNO ručně. 

Nechápejte mě špatně, já to tak chtěla od začátku!



Vím určitě, že to jde nějak jednodušeji, než dělat všechno tak pracně. Určitě na to existuje nějaká šablona, ale já už jsem si nějak zvykla všechno kreslit a dělat ručně. (Prosím nepište mi, že ta šablona fakt existuje.) 

Když si s tím dám totiž práci, vkládám do toho celé srdíčko a vy víte, že za tím stojí opravdová práce. Hodně ba tuny práce, ale já to miluju! Baví mě dělat lidem radost. ♥ A doufám, že tento diář ještě spoustě lidem vytvoří úsměv na tváři, protože se snažím, aby každá stránka byla překvapení. Ať už se usmějete nad vtipným svátkem jako je třeba "Evropský den trpaslíků" nebo "Ručníkový den" nebo "Mezinárodní den spodního prádla" nebo... je jich tam spousta... 
A nebo vás motivuji pomocí krátkých citátů, které najdete na každé druhé stránce. 

Zkrátka s NEOBYČEJNÝM DIÁŘEM se nudit nebudete. Je stvořen pro kreativce, kteří mají rádi různorodost. Každý měsíc je jinak graficky zpracovaný a vybarvit si jej můžete podle sebe. Výborně se sem hodí například washi pásky či různé samolepky. V každém týdnu na vás bude čekat nový motivační citát nebo myšlenka, nad kterou budete moc hloubat při volných chvílích. Vtipné svátky vás rozesmějí, když budete mít zrovna špatný den.
Nechybí ani státní svátky a nejenom ty české, protože v neobyčejném diáři naleznete i kdy nejezdit do Polska a Německa. Byla jsem požádána, abych tam přidala i ty polské a německé svátky, aby se nám (lidem v pohraničí) už vícekrát toto nestalo - vesele si jedu nakoupit a všude zavřeno.
Dále je novinka, že v každém týdnu naleznete více místa pro poznámky v dolní části stránky. Můžete si zde zapsat poznámky, TO DO aneb co musím udělat, týdenní plány, cíle a priority. Můžete si odškrtávat dny, či kreslit, jaké bylo počasí, zkrátka je to jen na vás. Diář vás vyloženě žádá, abyste byli kreativní a produktivní.
Nechybí ani měsíční přehled, předsevzetí, stránka "co je v mé mysli" kam si můžete zapisovat všechny své myšlenky, narozeniny nebo mapa pro zakreslování, kde už jste byli, nebo k plánování kam chcete jet? Je to jen na vás! :)
Nakonec zde naleznete malé obrázky, ty tu jsou jen tak - pro radost.
Letošní diář pro rok 2017 má měkkou lepenou vazbu, ale pro ten další (2018) plánuji nejspíš kroužkovou vazbu s tvrdými deskami. Co myslíte vy? 
Cena zůstane nejspíš 350 Kč i s poštovným a objednat budete moc na novém eshopu, který se připravuje.
(Ten letošní si můžete ještě pořád objednat tady - https://123711.myshoptet.com/ a s velkou slevou!)

Těšíte se? Já už se přímo nemůžu dočkat až budu držet nový diář v rukou.
Přidejte se na novou stránku na facebooku, kde naleznete veškeré informace a novinky právě o NEOBYČEJNÉM DIÁŘI - TADY.
A pokud vám něco chybí a chtěli byste to do diáře přidat, klidně mi napište do komentářů nebo na email: v.sredlova@gmail.com a domluvíme se. On je totiž dělaný pro vás a tak je super, když vám vyhovuje ve všech směrech. :)

Líbí se vám NEOBYČEJNÝ DIÁŘ?

Mějte se a smějte se :) Canli :)

9 komentářů

  1. Teda, to vypadá hezky. Já bych tedana to byla hrozně netrpělivá a líná. :D Ale pro lidi, co je tohle baví je to supr! Já už do takových věcí radši nejdu. Vždycky jsem sice nadšená, ale baví mě to chvíli a pak bych s tím praštila. :D


    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já jsem právě vydržela jen jednou :D a od té doby se mě to drží :D

      Vymazat
  2. Všude je teď plno takových krásných netradičních diářů! Já jsem nakonec pořídila diář se zacvakávají spirálou a listy si doplňuji (tisknu, kupuji, tvořím), jak se mi zachce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toje také super! :) Já se snažím lidem ulehčit práci. :)

      Vymazat
  3. Moc hezké :) Já preferuju bujo, kde si to samé můžu vytvořit sama a u toho se kreativně vyřádit a experimentovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.