Rakousko 2017 + video

úterý 11. dubna 2017

Měsíc se s měsícem sešel a my se konečně vydali do Rakouska. Bylo to moje poslední Rakousko se školou a já jsem věděla, že si ho užiju na 200% a taky že jo!
Byl to naprosto dokonalý týden.


Minulý rok byly záběry lepší, ale za to v tom letošním na konci můžete vidět naší pravou tvář. Takže doporučuji dokoukat až na konec! 

Vyjížděli jsme 1. dubna v 20:15 autobusem. To jsme ještě netušili, jak šílená cesta nás čeká.
Víc nepohodlný autobus jsem v životě nezažila a to mám už něco naježděno autobusem. No zkrátka jsme to nějak přečkali, bez vzduchu a s 2 hodinovou zajížďkou navíc, jelikož se náš autobus nevešel do nějakého podjezdu.

Po příjezdu jsme ještě neměli připravené pokoje a zjistili jsme, že budeme ubytovaní úplně na jiné budově než minulé roky. OK.
Převlékli jsme se a konečně vyrazili nahoru do hor.

Nahoře už bylo všechno jasné. Jak stojím na prkně tak nic jiného neexistuje. Žadné myšlenky, žádné starosti - JEN JÁ A PRKNO.

MILUJI TO!

A tak jsme jezdili každým dnem od rána do večera. Vraceli se naprosto mrtví, ale spokojení. Povídali si před chatou dlouho do večera. Smáli se. Koukali na horory po nocích a vstávali s dobrou náladou.
Zkrátka takový normální středoškolský výlet a i když se těším až budu nyní na hory jezdit jen s přáteli, bude mi chybět tohle středoškolské volnomyšlenkářství, kdy se nemusíte o nic starat.
Přikládám samozřejmě ještě pár fotek, i když letos jich tedy moc nemáme. 
Viki? Jsme mi normální? V: NE! :D
Když svítilo sluníčko - výhledy byly pohádkový.
Večerní procházky po městě.
Naše oblíbené místo odkud bylo vidět na všechny různé hory v okolí. Jezdili jsme si sem odpočinout a nabrat síly.
Když se snažíte vyfotit hezkou fotku, ale pořád vám tam někdo leze. NASCHVÁL. :D
Můj NEOBYČEJNÝ DIÁŘ byl samozřejmě se mnou.
V oblečcích jsme jezdili, ale já si ho vzala zrovna v den ošklivého počasí - Verča prostě.
Vypadala jsem v tom sice tak na 12 let možná méně, ale WHO CARES?
Společnou fotku nemáme, tak alespoň ta naše malá parta.

Chtěla bych všem poděkovat, protože to byl ten nejlepší týden a nejbožejší poslední lyžák. ♥

Mějte se a smějte se :) Canli :)

Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.