Podzimní kompotování

středa 20. září 2017

Podzim máme v plném proudu. Babí léto nás spíše minulo a za okny teď skoro pořád prší. Což se mně nelíbí, jelikož už jsem podruhé nemocná.
Všichní píšou o zachumlání se do deky s čajíkem, o tom jak čtou knížky a zapalují svíčky. Ano, také to dělám, ale už jsem si tak nějak zvykla, že tyto věci provozuji přes celý rok a tak nemám potřebu to tu rozebírat do detailů, jelikož to všichni známe. Že jo?

Ovšem jedna věc tu je. Každoročně se těším na kompotování a dýňovou polévku. To jsou zkrátka jídla, která nám nebudou chutnat nikdy tolik jako na podzim. Ačkoliv věřím, že ten klasický úplně jednoduchý kompot musí znát spousta lidí, v poslední době jsem se setkala i se spoustou lidí, kteří ho neznali. Proto jsem se rozhodla o něj s podělit! :)

A protože je opravdu jednoduchý, nezabere Vám víc jak půl hodiny. 


Budete potřebovat:

  • Jablka, hrušky (popřípadě další podzimní ovoce třeba Černý jeřáb)
  • Koření Hřebíček
  • Skořice
  • Cukr
Postup:
  • (Na větší hrnec) Jablka a hrušky oloupeme a nakrájíme na malé kousky. Zalejeme vodou a postavíme na plotnu. Přidáme hřebíček (asi 10 kousků) a cukr (6 - 9 lžic). Zasypeme skořicí podle chuti.
    Vaříme dokud ovoce nezměkne. 
Hotovo! Jednoduché, výborné a podzimní! :) Nechte si chutnat. :) 

Jaká podzimní jídla máte rádi vy? :) 

Mějte se a smějte se :) Canli :) 

4 komentáře

  1. Dýňová polévka, ano ♥ Jednu pěknou dýni tu zrovna mám a přemýšlím, co kromě polévky s ní ještě provedu :D Zrovna dýňový kompot mi teda nechutná, ale jablko-hruškový podzimní bych si udělat mohla.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluju dýňovku. Můj tip je přidat do ní trošku sezamového oleje - chuť je pak taková jemnější..

    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.