Ze života podnikatelky...

pondělí 11. prosince 2017

Ze života podnikatelky...
Dneska jsem byla vyzvednout přes 200 obálek a to byl poslední krok, abych měla vše připravené a hned po naskladnění diářů, mohla začít balit a posílat!😊
To by ale nebyl můj život, kdyby se mi zase něco nepřihodilo...


Za kvalitku se omlouvám, jinak to nešlo :( :D

Chtěla jsem 250 kusů obálek, což následně zjistili, že nemají (protože kdo si sakra kupuje 250 obálek, že jo?!) 
😁
Tak jsem jich tedy vzala 200 a zbytek dokoupila v jiné velikosti. Při odchodu jsem si je měla vyzvednout dole u vchodu. Dobrá tedy, viděla jsem tam dvě krabice a z jedné z nich koukali obálky, tudíž jsem ji popadla a v klidu si ji odnesla do auta. Že se nevešla do kufru, protože vlastním malé auto, bych raději ani nezmiňovala, ale tak vy se alespoň pobavíte a já jsem se s krabicí nějak poprala, položila ji na zadní sedačky a byla připravena odjet.
Ještě že mi to však trvalo tak dlouho, protože na mě z ničeho nic troubí paní, že ta druhá krabice je také pro mě!
Áha!? 


A já si myslela, že je to nějaký balíček pro firmu. Byla zabalena a tvářila se, že mi nepatří, proto jsem ji tam nechala napospas. 😁
Nicméně, když jsem ji konečně odnesla do auta, (ne)šikovně ji nacpala ke druhé krabici do zadní části auta a byla jsem odhodlaná odjet, všimla jsem si docela luxusního auta vedle mě.
Říkám si, že do toho nesmím nabořit (ne, že by se mi to už někdy povedlo, ale znáte ten strach ne?), jenže na místě, kde jsem stála je opravdu málo místa na couvání. Tak jsem si v klídku nacouvala, jak to šlo a byla jsem odhodlaná, že to ještě (raději) srovnám. V tu chvíli se objevil cizí sympatický muž, který mi ukazoval, že mám místo a můžu jet. To by bylo naprosto v pořádku, jenže při nastartování auta mi začal velmi hlasitě hrát připojený mobil, ze kterého hrála písnička "ŠŠŠ" od Heleny Blehárové, což neznámý muž musel určitě slyšet. Tak doufám, že jsem mu zlepšila náladu (tipuji podle jeho úsměvu) a dokázala, že se ještě i mezi mladými najdou lidi, kteří poslouchají tyhle pecky z minulého století! 😊 Já je prostě miluji, nemůžu si pomoci! 



 A pro ty co neznají písničky z minulého století.. Posílám ji k vám! 


Mějte se a smějte se :) Canli :)


Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.