Ze života Veroniky | 19 NAROZENINY

sobota 23. prosince 2017

Vánočním článkům se letos obloukem vyhýbám, protože za

a) na ně není čas

b) venku zase není sníh, i když bydlím skoro na horách a bez sněhu to zkrátka není vončo

c) je jich všude mraky 

ALE! 
Kromě Vánoc slavím v prosinci ještě jednu důležitou událost. A to oslavu mého bytí na této planetě, alá každý rok oslavíme, že stárneme...

Tedy 22. prosince to bylo již 19 let, co tu s vámi běhá i moje malé kreativní já a už pár let se s vámi dělí o své zážitky. 

Svoje narozeniny jsem nikdy nějak neslavila, vždy jsem je raději strávila v úzkém duchu přátel a rodiny. Jen občas se přihodilo, že jsem se připletla na oslavu mých dvou kamarádů od školky, kteří se narodili jen o den dřív. A tak jsme všichni oslavovali společně.. 

Ten nejkrásnější dárek ze všech! Miluju kaktusyy! ♥
A ani letos jsem neplánovala slavit ve velkém stylu. Což se mi skoro povedlo, ale i tak se zase něco přihodilo a já se o to s vámi chci dnes podělit. 

...

Ráno jsem se vzbudila a byl to den jako každý jiný, pracovala jsem, rozvážela balíčky a snažila se taky trochu odpočívat.
Tady na vesnici se chodí skoro pravidelně do naší hospůdky a jako jindy plánovali mí přátelé, že půjdou. Já však byla docela unavená a vrátila se mi zrovna kamarádka Nikča z Francie a tak jí píšu: "Kluci chtějí jít do hospody, ale mě se moc nechce, jsem docela vyčerpaná. Jak to vidíš ty?" a ona skoro hned odepsala: "Joo jdeme taky!" v tu chvilku jsem si říkala, že byla dlouho pryč a chce nás zase všechny vidět. Nic vyjímečného.. Oukej tedy...

Stavili jsme se u ní asi o hodinku déle s kamarádem, že jí rovnou předám dárek k Vánocům a nakonec to skončilo i zdobením jejího stromečku. 
O půl hoďky později jsme se vydali na cestu a ona drží v ruce krabici zavázanou šňůrkou, tak aby se do ní nikdo nedostal. Ptám se: "Co to máš?" a ona jen odpověděla, že jí rodiče řekli, ať to zanese strejdovi, který bydlí kousek od hospody, a že sama neví, co je uvnitř. Jasně v pohodě, nic podezřelého.
Dorazili jsme na místo a ona danou krabici schovala pod stromky, že ji tam odnese až za chvilku, že strejda není doma ještě. Jasně chápu, co by na tom bylo dovného přeci?!

Čekali jsme ještě na ostatní a když dorazili, šlo se samozřejmě nejprve kouřit ven (ach ten protikuřácký zákon) a já protože nekouřím, jsem zůstala sedět uvnitř s Týnou (přítelkyní mého kamaráda). A Nikča povídá, že jde odnést tu krabičku, ptám se jí "mám jít s tebou?" "Ne, to je dobrý, vždyť je to kousek, jsem za chvilku zpět." 

Mluvím s Týnou a také se mě ptá, kam šla Nikča. Vyprávím jí všechno, co vím (o tom, že šla ke svému strejdovi s krabičkou, ve které sama neví co je atd...) 
Jenže než jsem to stihla doříct, vyrušilo mě mých 10 kamarádů, které jsem slyšela zpívat "Happy Birthday to you, Happy birthday to you...) a já nevěřila svým očím. Nikča tam stála s talířem, na kterém byl červený dort ve tvaru srdce a k tomu tři hořící svíčky. 
Absolutně jsem to nečekala. Neměla jsem sebemenší pochybnosti a v tu chvíli, jsem měla největší radost a skoro se mi chtělo brečet. Smála jsem se od ucha k uchu a v srdci děkovala za to, jak úžasné mám kamarády. 

Po tom mega šíleném roce, kdy se stalo spoustu dobrých věcí, ale samozřejmě i těch špatných, jsem v tuto chvíli věděla s naprostou jistotou, že jsem šťastná a že šťasná budu i následující roky, ať se stane cokoliv. 

Protože mít přátele, kteří vám přinesou dort až do hospody, nechtějí vás pustit domů, ani když jste nejvíc unavený a kdykoliv vám pomůžou. To je prostě štěstí! ♥ 

Za oponou
Až si budete dávat novoroční předsevzetí, myslete na to důležité.
Obklopujte se lidmi, kteří vás mají opravdu rádi.
Dělejte co vás baví.
Dělejte to pro sebe!
A všechno ze své vůle. 

Každý rok mi přijde, že se na Vánoce vše tak nějak zpomalí a lidi jsou mírumilovnější a přátelštější a já bych si přála, aby tomu bylo tak celý rok. Takže moje předsevzetí do Nového roku bude nejspíš..
Být lepším, spokojenějším, klidnějším a přátelštějším já a nepřestávat si užívat každý každičký den jako do dnes. 

Jaká máte předsevzetí vy? :)

Přeji všem krásné a pohodové Vánoce! ♥ 

Mějte se a smějte se :) Canli :)

4 komentáře

  1. Krásné a veselé Vánoce!
    Hrozně mě mrzí, že ani letošní Vánoce nejsou krajinou zasněžené, ale jsou na blátě.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a i tobě přeji! :)
      Je to škoda, ale pamatuju si, že před dvěmi lety začalo sněžit přesně na silvestra o půlnoci a to mělo taky své vlastní kouzlo. ♥ Tak třeba má příroda jiné plány.. ♥

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.