MINDFLOW - recenze

středa 27. prosince 2017

Jak už asi víte nejsem moc na recenze a spolupráce. Na většinu spoluprací nekývnu, protože mi to zkrátka do života nic nepřinese, ale tohle se objevilo jako z nebe.

Řeč je MINDFLOW!



Možná jste o něm slyšeli a možná ne. Je to novinka, ale co pozoruji šíří se do věta neuvěřitelnou rychlostí a tak jsem si řekla, že to tedy také vyzkouším.
"Mindflow je doplněk stravy vyráběný v Čechách. Obsahuje 7 přírodních látek, které rozhýbou vaše mozkové závity na maximum. Účinkuje přibližně do 20 minut na 3–4 hodiny, při kterých využijete svůj čas naplno."
Více informací naleznete na jejich webu https://mindflow.cz/, ale já tu jsem nyní od toho, abych vám řekla zda to tedy funguje... 



Po několika mých otravných otázkách (tým mindflow všechno spolehlivě zodpověděl) jsem přikývla a nechala si zaslat pár tobolek na vyzkoušení.
Byla jsem nejdříve docela skeptická, jelikož já a jakýkoliv druh prášků nejde zkrátka dohromady. Ovšem dala jsem tomu šanci a byla jsem příjemně překvapená!

Chvilku mi trvalo, než jsem nalezla, kdy a jak má na mě Mindflow největší účinek. Nyní už vím, že pro mé malé hubené tělo není vhodné, abych si jej dala po 18:00 večer. Stalo se mi tak, že jsem celou noc nemohla spát a do hlavy mi přicházelo asi 454102154520 nápadů, ve 4 hodiny ráno jsem to vzdala a šla jsem si je všechny sepsat a nakreslit, protože jich bylo za těch několik hodin nespánku vážně hodně. A tím mě Mindflow přesvědčil o svém účinku, protože tohle se mi zkrátka s mojí únavou normálně nestane!

Jindy si dávám Mindflow místo kafe a vážně mě probere, možná i lépe.

Ale nejvíce pociťuji jeho účinek, když se jdu učit ty zpropadené Dějiny výtvarné kultury, za kterých maturuji již za pár měsíců. Skutečně si však lépe pamatuji a vnímám co čtu..



Nepoužívám Mindflow každý den, ale s blížící se maturitou a mým velmi nabitým programem jej ještě určitě využiji!

Za mě tedy Mindflow určitě doporučuji! Pár lidí se mě na něj již ptalo a tak mohu s klidným vědomím potvrdit, že na mě Mindflow účinek rozhodně má!

Mějte se a smějte se :) Canli :)

Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.