Akce s veterány

středa 18. května 2016

Zdravím u dalšího článku :) Mé poslední 3 dny byly hodně chaotické. S nástupem na praxi se můj čas hodně zmenšil a já využívám každé volné chvilky, ať už v autobuse nebo hned, co přijdu domu. Můj den vypadá asi takhle.. Ráno vstanu, překvapivě plná energie, třeba dneska ráno to tedy byla taková zvláštní energie, jelikož jsem se budila v divné časy celou noc a zdálo se mi o mém setkání s mou mrtvou babičkou, kterou jsem nikdy nepoznala. Zvláštní. Vstanu obléknu se, jdu si nandat čočky. Ukuchtím si něco k snídani a jdu se namalovat. Zuby a vyrážím na bus. V buse píšu svůj seznam vděčnosti a zbytek cesty se učím, každý den něco jiného. Tragický život - učit se i během praxe. Vystoupím jdu do práce. Tam jsem do 14:00 .. Domů přicházím v 15:30. Většinou se jdu jako první osprchovat, abych měla co nejvíce času až do večera. Připravím si jídlo na druhý den oběd + svačinu. Udělám si večeři a konečně jdu do svého pokoje, kde mě čeká tak miliarda a jedna práce do školy + věci, kterým bych se chtěla věnovat. No a taky blog. :D Který jsem tedy dnes upřednostnila a chtěla bych se s vámi podělit o fotky, z jedné naší městské akce.
Jedná se o akci, kdy projíždí lidé, kteří vlastní veterány naším okolím a soutěží mezi sebou v různých disciplínách. V každém městě jedna soutěž. No a vzhledem k tomu, že jsem velkým milovníkem retro a starých věcí a vůbec milovníkem starých aut (jednou bych chtěla vlastnit Volkswagen transporter T2)
 (Moje nejoblíbenější fotka z We <3 it.) 
(Moje vysněné autíčko bude, ale vypadat asi takhle, a bude pokresleno hipies stylem a vyrazím s ním za dobrodružstvím, kam mě život zanese) 

Tuto akci jsem si proto nemohla nechat ujít a tak jsme vyrazili. Já tu mám pro vás, alespoň pár fotek. Pohodlně se usaďte a nechte se vtáhnout kouzlem dobových aut.
Foto z cesty na akci, až takhle jsem byla nadšená.
(Snapchat: Canli27)




Mini Cooper. Jedno z dalších mých oblíbenců, aneb auto pro nás, pro malé lidi. :D












 Tráboš, vždycky mám lepší náladu, když ho vidím. :D



Akce byla super, líbilo se mi i dobové oblečení, které soutěžící měli na sobě. A i přes nevlídné počasí, dorazilo docela dost nadšenců. Byla trochu zima, možná trochu víc, ale to nám nezabránilo si akci užít na 100%. Příště půjdu určitě zase! :)

A co vy? Líbí se vám stará doba, nebo upřednostňujete tu dnešní moderní? Dejte vědět do komentářů, ráda si přečtu vaše názory. :)

Mějte se a smějte se :) Canli :)





5 komentářů

  1. Máme auta z roku 1924 a 26 a miluji je. Jezdíme na různé srazy, má to skvělou atmosféru a patří to k nejlepším zážitkům v mém životě. Konečně můžu i Tatru řídit, minulý víkend jsem jela svoji první soutěž Rallye Křivonoska, tu mimochodem doporučuji (prostředí jak kempu tak trasy). Je to dokonalý koníček
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ouu, tak to se máš! Jak jsem psala, také bych jednou chtěla nějaké vlastnit :) Určitě se budu muset zúčastnit více takových akcí. :)

      Vymazat
  2. Úžasné! Ty motorky, to je něco. Mám strejdu, který je sběratel a pár starých kousků má (i když jsem je neviděla ještě :D), takže mě tohle tak trochu nadchlo k tomu se za ním někdy zastavit. Super fotky :)
    coffeewithsachi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jééj prečo u nás nie su takéto akcie ? :( hned by som tam sla krísne fotky ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.