Výlet do Kromlau - rododendronový park

středa 25. května 2016

Bože! Já ten blog miluji. Sice si vždy říkám: "měla by jsi napsat nějaký článek" "musíš, tví čtenáři budou rádi", ale nakonec jsem nejvíc šťastná já, když si zasednu k počítači a můžu na chvilku vypnout, na nic nemyslet, soustředit se na psaní a sdělit nějakou myšlenku.
Za poslední dva týdny jsem se vážně nezastavila, jak jsem popisovala v minulém článku. Nezastavitelně se blíží konec tohoto týdne, konec mé praxe a začátek tragédie jménem škola. Upřímně mi vůbec nechyběla, ale to na tom nic nemění. Už mi chybí asi "jen" 65648926648956889265 úkolů a písemek a to půlku už mám hotovou! :D
Jedna z prací do školy. Gotická textura a mé jméno do vlnovky.

V neděli jsme vyrazili do německého Kromlau - rododendronového parku, no to jsme ještě netušili, co nás v ten den čeká. Já s Lukym jsme vstávali kolem 6:00, jelikož nás čekala cesta na smluvené místo s ostatními. Cestou se nám, ale podařilo ztratit jedno z aut (jeli jsme za sebou) a zjistili jsme to, až na první mezi zastávce. Tam jsme nakonec skončili na další asi 2-3 hodiny, jelikož jsme ono ztracené auto nemohli najít a nikdo neměl signál na pořádnou domluvu. :D  Nakonec se, ale vše povedlo a výlet stál za to. Takže určitě doporučuji pro ty, kteří mají rádi procházky v krásném zarostlém lese rododendronama. :D :)

Kdo může říct, že měl piknik na benzínce? Správně já a Luky :D





Ušoplesk? Nebo to dělají ty brýle?
Nejkrásnější most, co jsem zatím viděla. :)

Snílek, co vidí až do neznáma.

Roztomilá Kristýnka, nesměla chybět :) 

A Luky pravil: "Veru musíme nosit brýle, pak nejsme tak ošklivý" :D


Nakonec úkol: Najdi ještěrku ^^ 

Mějte se a smějte se :) Canli :)

2 komentáře

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.