Podzimní myšlenky

úterý 8. listopadu 2016

Sedím. To není možný.
Ty dny tak strašně rychle utíkají nebo mi to jen přijde?
Zbožňuji podzim! A letos jsem se ještě ani nedostala na pořádnou procházku. Nejraději nějakým krásným lesem. Ale v poslední době se nějak pohybuju v místech, kde moc krásné věci nejsou. Nevím, čím to je, ale rozhodně to musím změnit!

Až do dnešního dne jsem měla spoustu práce. Dodělávání úkolů a sebezlepšování se v různých věcech. Bohužel nám přestal jít na vile internet (domácí asi neplatí účty, skvělý co?) a já se tak alespoň na chvilku zastavila. Díky bohu za to. Horší je, že o to víc věcí budu muset stihnout o víkendu. PSSSST. Klídek.
V posledních letech mi přijde, že je takzvaná „podzimní deprese“ čím dál víc rozšířená. A spousty lidí si už ani neuvědomují, co taková deprese vlastně obnáší. Na podzim za sychravého počasí nás přepadají různé nálady. Do ničeho se nám nechce, nic nás nebaví a začíná být ta vlezlá zima. Mě tohle, ale nikdy nějak netrápilo. Každý rok podzim zbožňuju, těším se z barevné přírody a příjemného zahřátí čaje poté, co se vrátím z venku. Těším se na čas klidu a pohody, protože venku je ošklivo a já se tak mohu válet v posteli celý den. No není to skvělé?
Se sluníčkem mě sice přešly sluníčkové nálady, ale zůstala jsem už taková, jaká chci být. Optimistické šílené a kreativní děvče s duší kreativce a snílka. Uvnitř se vypořádávající se spoustou negativních věcí, které jí život nadělil, avšak natolik silná, že dokázala ze dna vstát a plnit si své sny. Protože přeci, když jste na dně, už nemůžete nic ztratit. Pro někoho nemožná, pro někoho celým světem. S osobními touhami a sny, co všem přijdou nesplnitelné. Ale já to zkrátka vím, že si ten minivan jednou pořídím a vycestuju s ním přes půlku světa!

Těším se na vyrábění různých věcí na můj mini eshop, brzy už je uvidíte! 

(Fotky bohužel ještě stále letní, protože chodím do školy za tmy a ze školy taky za tmy. Tak doufám, že o víkendu snad něco nafotíme.) :)

2 komentáře

  1. Podzimní deprese neexistuje. Vše je jen v hlavě toho člověka. Když si najdeš i na pochmurném počasí něco krásného a uvažuješ pozitivně, dáváš svému tělu neskutečný přísun energie. Mě třeba těší i to, že je dříve tma - působí to na mě tak, že konečně přicházejí Vánoce a sníh :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké :) Já mám zase radši světlo, ale tu zapálenou svíčku, čajík a seriál, to můžu prostě jenom na podzim, když je tma a venku zima! :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.