koncert Ellie Goulding - štěstí, vtipné chvilky, zklamání

čtvrtek 4. února 2016

Jak už jste se mohli dozvědět v minulém článku. V sobotu 30.ledna proběhl koncert mé nejoblíbenější zpěvačky Ellie Goulding. Pocity před koncertem jsem popsala v minulém článku, ale zkrátka to byla nedočkavost, zvědavost a hlavně jsem nemohla uvěřit, že se mi něco takového opravdu splní. 


Začnu cestou do Prahy. Jelikož jsem z malého městečka, cesta nám (mně a přítelovi) trvala asi hodinu a půl. První zážitek byl hned po výstupu z metra. Vycházíme východem, naproti nám jde nějaký děda, vypadá už docela naštvaně a křičí: "Tak kde je tady východ, vy k*ndy". Samozřejmě jsme se smáli a šli jsme dál.
Vyšli jsme přímo před O2 arénou a tam stálo už tak tisícovka lidí. Já jsem absolutně nechápala. Za prvé, protože jsem na velkém koncertě nikdy nebyla a za druhé, protože bylo asi půl páté a aréna se měla otevírat až v šest hodin. Šli jsme se projít a vrátili jsme se až kolem půl šesté. Lidé tam stále stáli a já pořád nechápala proč. Když se aréna otevřela, všichni začali zběsile běhat dovnitř a my na ně koukali přes skleněné dveře a koukali se, co jim je a kam tak pospíchají. V klidu jsme si odnesli věci a pomalu šli dovnitř.  O nic jsme samozřejmě nepřišli. Uvnitř jsme museli čekat až do osmi hodin, kdy začala předskokanka Sara Hartman. U nás není moc známá a tak se lidé moc nechytali a jen stáli, občas zatleskali, ale co jsem po koncertě četla. Tleskali jen proto, že už skončila. To mi přišlo dost hnusné, jelikož výkon zpěvačky byl dost dobrý a mě osobně se líbil.
Samotná  Ellie začala přesně v devět hodin, jak bylo psáno. Ale ještě než začala nás rozesmála  jedna parta holek, který se snažili vyburcovat dav s větou "Je tady nějaký fanda Ellie?!" Bylo to docela vtipné v narvané O2 aréně. Bohužel se na holky jen všichni tak nechápavě otočili a nikdo nic neřekl. Nástup měla doslova epický, tedy alespoň nám se líbil. Celkové vystoupení mě nadchlo. Čekala jsem, že Ellie bude mít klidnější vystoupení, ale nechyběli ani akční tanečníci a světelná show díky zavěšeným projektorům. Ellie si zjevně vystupování dokáže užít na plné pecky. Při zpěvu stíhá tančit, hrát na bubny nebo na kytaru. Dokáže dojat publikum svým vysokým hlasem, a nám se snad podařilo dojat i jí když jsme při písničce "my blood" zvedli papíry s nápisem "YOU ARE OUR BLOOD", který jsem si chtěla nechat na památku, ale podařilo se mi ho vytratit při odchodu. :D Výborně!


Celkově koncert se mi hodně líbil, ale jak jsem očekávala, dnešní doba se nezapřela ani zde. Po celou dobu koncertu všichni drželi mobily nad hlavami a netančili, neskákali jen proto, aby náhodou neměli roztřesený obraz. To mě dost mrzelo, jelikož později už i samotná Ellie musela vyzývat publikum, aby telefony všichni schovali, že se jí tohle ještě nikdy nestalo. I přesto se našli jedinci, kteří měli stále telefon nad hlavami. Každopádně, na konci když hrála známější starší písničky jako "I need your love" nebo "Burn" všichni stáli, tancovali a zpívali. To byla asi nejlepší chvíle!
 Mohla bych vám vyprávět ještě dalších hromadu pocitů, ale to nejdůležitější jsem sepsala a nechci to prodlužovat. 
Já jsem si koncert na 1000% užila. A kdo chtěl jít a nešel, udělal velkou chybu. Stálo to za to. :)

Byl jste také někdo na koncertě Ellie? Jaké zážitky máte vy? 

Mějte se a smějte se :) Canli :)


2 komentáře

  1. přesně jak píšeš:-) koncert neměl chybu, byl dokonalý, ale ty mobily byly dost blbé no. já sám z koncertu nemám ani jeden osobní záznam a bylo to to nejlepší co sem udělal. po celý koncert sem měl mobil schovaný a užíval si koncert!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píšeš super koncert jak si ellie na píseň army vzala Czech vlajku to mně dojalo a ja taky byl jeden z těch lidi co mněli mobily nad hlavou ale burn a také i need your love to jsem zpíval s ellie super večer i noc

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.