Organizace času

čtvrtek 25. února 2016

Zdravím u dalšího článku!
Čas je drahocenná věc. Někdo říká, že času má málo a někdo jej má skutečně málo. Respektive jej potřebuje doopravdy více a nebo jen neumí s vlastním životem dostatečně naložit a zorganizovat si vše, co chce za den (či měsíc, rok?) stihnout. Dnes vám dám pár tipů a ukážu vám jak si třídím čas já.


1. Vytvořte si zápisník, který vás bude bavit.


Takto vypadá ten můj. Já osobně musím všechno dělat hezké a zdobené. Třeba i ve škole, když si vedu ošklivý sešit, píšu rychle a celkově je to nebarevné a neupravené - nebaví mě se ten předmět učit. Proto toto aplikuji i do mého zápisníku. Především proto, že je to přehlednější. 

2. Rozdělte si všechny věci do více dnů.

Chápu, že občas to vážně nejde. Třeba když dostaneme hodně práce na doma a do toho musíme dělat ještě spoustu jiné práce a vše musí být hotové už zítra. Ovšem pokud děláme něco pro sebe, například drobnosti jako je "musím si nalakovat nehty," "musím nakreslit obrázek," "koupit dárek babičce" naše (tedy aspoň ta moje) spojí všechny věci dohromady a my máme pak pocit, že všechno musíme udělat ještě dnes. A kolikrát se mi stalo, že jsem neudělala ani jednu věc z těch všech, co jsem v mysli měla. Proto je lepší si všechno rozepsat do jednotlivých dnů a každý den hlavně dodržet, co máme naplánováno.


3. Pište si vše, co by jste jinak zapomněli.

Občas si fakt přijdu, totálně blbá, že si píšu i naprostý blbosti. A občas se sama sobě zasměji a schválně si napíšu něco, co mi vykouzlí úsměv na tváři.
Také se mi už stalo, že jsem si napsala, že si mám přivézt na intr nějaké nástavce. Do teď (už je to rok) absolutně nevím a ani nemám představu, jaké nástavce, že jsem to měla na mysli. Smějeme se tomu do dneška.



4. Zdobte si a zvýrazňujte hlavně ty důležité věci.

Budete je mít tak více na očích a určitě na ně nezapomenete.


Zkrátka byste měli utřídit svůj čas do různých skupin a především se naučit dodržovat vše, co jste naplánovali. Pak už se vám nemůže stát, že něco nebudete stíhat. Dokonce možná získáte ještě nějaký čas navíc pro sebe a pak můžete vyrazit ven s přáteli, zajít na masáž či se jít jen projít. Zkrátka udělat něco, co vám dodá potřebnou energii pro řešení dalších úkolů, které budete muset opět splnit.


Také si organizujete čas? Psali jste nějaký článek ohledně času? Dejte mi odkaz na váš blog do komentářů, ráda si je přečtu!

Mějte se a smějte se :) Canli :)


9 komentářů

  1. Moc pěkný článek! :) Já nejsem schopná vůbec žádné organizace času -_-, ale tu tvojí metodu zkusím. :) :D
    Jinak budu ráda, když koukneš na můj blog. :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Zkus, popřípadě dej vědět jestli funguje :D
      kouknu! :)

      Vymazat
  2. joj ked vy to tak pekne mate usporiadane ja len skrtam a cmaram :D :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Máme podobnú organizáciu diárov. Pekný a prehľadný článok!☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek, času máme málo a vážně bychom měli vědět, jak s ním naložit.
    Já si také vedu zápisník, shodou okolností též červený - abych ho neztratila a píšu si do něj snad úplně všechno :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.