ART

čtvrtek 9. června 2016

Oficiálně mohu prohlásit, že mám všechno hotové. Mohu si pogratulovat a konečně zasednout k mému milovanému blogu. Zdálo se to jako nekonečný měsíc, kdy jsem se na jediný den skoro nezastavila, ale povedlo se mi jej překonat a mohu říct, že je to skvělý pocit. Mezitím vším do školy jsem se snažila pracovat a spíš tedy hlavně přemýšlet o každé volné chvilce, nad svými projekty, které vám již brzy představím. Také bych chtěla blog více zaměřit na své myšlenky, kterých se mi motá v hlavě poslední dobou docela dost. Ale o tom příště. :)
Dnes bych vám chtěla představit pár prací, nad kterými jsem v poslední době pracovala. Ať už ve škole nebo jen tak pro zábavu, protože jsem prostě musela mezi tu hromadu věcí nacpat i něco, co mě baví. A ten kdo říká, že na to nemá čas, tak kecá! Každý si dokáže najít čas na cokoliv, co chce! :)

Iniciála z dávných dob, kdy ještě knížky psali ručně. Strávila jsem nad tím 14 hodin. (Tuž + pastelky)
Obrázek pro přítele do nového bytu. :) Formát: A3 Vždycky jsem chtěla vyzkoušet tento styl kreslení a dost mě to začalo bavit, takže určitě ještě nějaké obrázky budou. :)
Školní klausura. Upřímně jsem to celkem odflákla. :D ale není to nejhorší ne? Hotové asi za 2 hodiny. Formát: A3
Jedna rozpracovaná práce, snad brzy dokončím. :) 

Mám tunu obrázků a různých prací a možná z toho udělám novou rubriku, jelikož mě kreslit vážně baví. Dnes jsem se zaměřila více na práce, které jsem dělala v poslední době. Pokud se vám budou líbit, příště budou další. :) Už teď mám jeden rozpracovaný. :) Dejte vědět do komentářů! :) 
Nakonec už snad chci jen říct: Udělejte si na sebe čas, zastavte svět a běžte dělat něco, co vás doopravdy naplňuje. Zlepší vám to náladu, život bude hezčí a ostatní věci půjdou dělat snáz. :)


Mějte se a smějte se :) Canli :)

Jaká se vám líbí nejvíce technika kreslení? Radši detail nebo velké plochy? Pastelka, tužka nebo něco jiného? Ráda se nechám inspirovat. :)

2 komentáře

  1. Moc se mi líbí ty grafické práce, iniciála i ten orientální motiv. Taky jsem chodila na výtvarnou střední a tahle technika mě vždycky bavila nejvíc :) Jó, i lebky a jiné kostičky jsme kreslili, to už ale nebyla taková zábava :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také se mi líbí :D sehnal jsem tmavěhnědý rám, vypadá to skvostně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.