RANDOM

pondělí 13. června 2016

Za posledních pár dní se událo spoustu neuvěřitelných věcí. Ať už těch špatných, tak i těch dobrých. Ty dobré převládaly samozřejmě. Luky už pracuje na bytě a brzy už tam budeme moct bydlet. Až na to, že si to moje pako koupilo postel, ale matrace a rošty chybí. No to se povede snad jen jemu. :D
Ale brzy bude všechno! :)
Mám strašně skvělou náladu a po dlouhé době si opět zpívám. (Jen tak pro radost)
Už to také budou skoro 2 měsíce, co si každé ráno opět píšu seznam věcí, za které jsem vděčná. A musím říct, že to jsou opravdu skvělé 2 měsíce.

Také mám neskutečnou radost, že jsem začala zase kreslit. Vážně! Pokud chcete jít na uměleckou školu, protože rádi kreslíte, pravděpodobně vás to přestane bavit. Ale stále je šance, že znovu zažehnete jiskru a znovu si budete čmárat všude možně, protože to prostě milujete. (Jako já) :D

Dále mi už zbývá jen pár stránek, abych mohla svůj stále utajený projekt začít dávat do podoby v počítači. Prozradím vám, že se to týká měsíců, týdnů, dnů a jednoho roku. Troufnete si hádat, co jsem si to zase vymyslela?
Sice tady dnes jenom tak blábolím, ale mám spousty positivní energie a měla jsem chuť jít strašně psát.
Také bych vám chtěla říct, že si strašně vážím všech komentářů ať už tady na blogu, na fb stránce nebo kdekoliv jinde. Ale to asi každá blogerka. Každopádně si myslím, že je důležité to vždy napsat. Přeci jen jsem hodně vděčný člověk. :D
Brzy už přesáhneme 10000 zobrazení blogu. Což je pro mě neuvěřitelný. Taková maličkost a pak se mi divte, že se mi děje tolik neuvěřitelných věcí. :D Zkrátka radovat se z maličkostí je nejlepší. :)
Letos nejedu bohužel na vodák, což mě docela hodně štve, ale zdraví je prostě přednější. Dávám sem tedy aspoň video z minulého roku. Baví mě koukat na staré zážitky. :) 


Mějte se všichni skvěle a žijte svůj život naplno. Je jenom váš a nikdo vám do něj nemůže mluvit. 
Ps: O víkendu jdeme fotit, aby bylo co dávat k článkům a taky protože prostě miluji fotky, tak držte palce, ať je krásné počasí.
Vaše Canli :)


5 komentářů

  1. Musím říct že vážně strašně hezky kreslíš:O:)
    Jinak pozitivní energie je vždycky super a lidi jsou hned příjemnější :) v dnešní době je pozitivní nálada zázrak:D na tvůj blog jsem narazila náhodně na facebooku a určitě tady nejsem naposledy ^^
    essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně děkuji :) ani nevíš, jak mě tvůj komentář potěšil :)

      Vymazat
  2. Rád bych dodal na svou obranou obhajobu matrace, jedná se o střední taktiku obchodu. Ležet se dá na zemi. "Můj vztah k ledničce se kvalitou blíží k registrovanému partnerství." Proto jsem usoudil, že matrace nepotřebujeme ! Třikrát sláva řízku s bramborovím salátem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně, že "na té zemi už spát nebudeme" :D ti dám registrované partnerství !! :D

      Vymazat
  3. Jsem celkem zvedavy na tvuj utajeny projekt ;) zrovna jsem se te na nech chtel zeptata a docetl jsem se o nem tady..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.