♥ POSITIVITY ♥

pátek 17. června 2016

Zase mám v hlavě tunu myšlenek a celý den přemýšlím, kterou že vám to dnes sdělím. A nakonec jsem vybrala tuhle...
Přelstít svůj život? 
Positivita je mocná
Celý život nás ovlivňují vlivy z okolí. Ovlivňuje nás místo, kde vyrůstáme, rodina, která nás vychovává, to jestli máme sourozence nebo ne, a když nemáme, tak jsme automaticky rozmazlení a nevíme, co chceme. Ovlivňují nás lidé, kteří jsou našimi přáteli, lidé, kteří nás podporují, lidé, kteří nás kritizují nebo lidé, které nemáme rádi a pak náhodní lidé, které ani nemusíme znát. Ovlivňuje nás stát, ve kterém jsme se narodili?
  Nebo se necháváme ovlivňovat?
Positivita je klíč

Já jsem vyrůstala s lidmi, kteří vůbec nejsou positivní a i přes mé snažení ukázat jim, že život je vlastně fajn, jsem stále zůstala sama positivní v naší rodině. Neříkám, že má rodina je nějak extrémně pesimistická, ale většina našich názorů je hodně odlišná. A vlastně ani tak neznám moc positivních lidí, kteří jsou jako já a vidí všechno tak krásné a "růžové", ale pracuji na tom a hledám je! Hledám je proto, že se chci hlavně obklopovat lidmi, kteří mi jsou podobní a budou mě podporovat v mém životě a ve všem šíleném, co mě často napadá a ne lidi, kteří mi řeknou "hele na to se vyprdni, to nemá cenu". Jednoho jsem už našla a jen tak se ho nepustím. :D :) (Luky)
Život má vždy své vzestupy a pády. Pokud se tak nestane, jsi mrtvý.

Co vám, ale chci říct. Před pár lety jsem byla úplně stejná, jako má rodina. Od malička jsem jenom poslouchala, jak je všechno na nic, jak se všechno zdražuje a blá blá blá. Nemohlo tomu být vlastně ani jinak. Jednoho dne jsem si řekla, že taková být nechci a od základů jsem překopala celé svoje myšlení. Tehdy jsem začala psát seznam vděčnosti a postupně přicházela na to, jak je skvělé být positivní a jak mi najednou začalo vše vycházet. + ten skvělý pocit, k nezaplacení. (Mimochodem stále s tím občas bojuji, jsem přeci stále jenom člověk a občas mě ty depky prostě přepadnou. Úkolem je: Naučit se je ovládat)
Dobré dny a špatné dny jsou součástí života. Zůstaň positivní a budeš vždy šťastný.

Tímto jsem tzv. přelstila svůj život a možná změnila i můj osud? (Asi blbost, co?)
Každopádně jsem díky této změně objevila spoustu věcí, poznala spousty skvělých lidí a objevila mé tajné touhy, životní sny a také sama sebe. V životě chci být hlavně POSITIVNÍ a ŠŤASTNÁ. Jakmile toto nebudu splňovat, nejspíš bude stát můj život za nic (alespoň pro mě). No, když to vezmu všeobecně, kdo by chtěl být v životě nešťastný, že? :D

Pokud nejste v životě šťastný nebo máte jen divný pocit, že je něco špatně nebojte se zariskovat a změnit svůj život k lepšímu a položte si dvě otázky:

1. Co můžu ztratit? 
2. Co můžu získat?
Přeji všem úžasný život plný zážitků a skvělých momentů. A ať jich je čím dál tím více. :) 

Takto se občas cítím, když píšu článek. :D

Mějte se a smějte se :) Canli :) 

Zažili jste něco podobného? Nebo jsou ve vašem životě positivní lidé?
Všem děkuji za komentáře, strašně si jich vážím a dodávají mi sílu, dále s vámi sdílet mé myšlenky ♥

7 komentářů

  1. Dřív jsem byla strašně negativní člověk,na všechno jsem se dívala černě,v ničem jsem neviděla nic hezkého,pořád jsem se trápila s minulostí a bylo to pěkně na prd. Nevím jak,ale nějakým způsobem se to trochu změnilo a myslím že jsem na tom už mnohem líp,nemůžu uz o sobě říct že jsem takový pesimista co jsem bývala:)
    A jsem za to ráda! A chci to dotáhnout ještě dál a být co nejšťastnější můžu,život je jen jeden tak proč ho promarnit?:) tenhle článek mi zase o trochu víc pootevřel oči a budu se snažit víc :) takže ti vlastně můžu poděkovat <3 moc povedený článek,jdu se podívat i na ostatní :)
    Essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc dobře :) Přeji hodně sil a štěstí ve tvém životě :) já ti děkuji za moc milý komentář ♥

      Vymazat
  2. Ehm :D já se přiznám, nevadilo být v depresi. Každá stránka člověka se projeví tak jak potřebuje za dané situace. Je to automatický obraný systém, aby se nezhroutilo tělo. Člověk v depresi většinou řeší složitou situaci, to že rád dál trpí značí jen těžkost problému. Negativní lidé, depresivní hudba mu tak pomáhají udržet rovnováhu problému s tělem, na kterou se sám upevnil. Naopak příliš pozitivní člověk též takto řeší rovnováhu problému. Východní filosofie a medicína to popisují už od pravěku. Proč jinak bychom měli všechny ty pocity kdybychom se měli soustředit jen na jeden. :D vím, že mě za realismus ukamenuješ :D Žít nesoustředěně, za to vším co jsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak stále očekávám článek a rubriku. Mé já a HRY :D

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Realisto :D tomu se právě snažím vyhnout, když jsem smutná tak už si nepouštím smutné písničky, abych si to ještě zhoršila. Když se potřebuji vybrečet, vybrečím se. Jindy jdu na procházku nebo dělat něco, co mi náladu zlepší. Neříkám, že je špatné být občas v depresi, ale pro můj život je to zcela zbytečné. Deprese už bývalo v minulosti dost, teď je čas na positivní myšlení a skvělého života! :D máš mě rád já vím :*
      Btw: Ti udělám video jak hraji assasina jo? :D

      Vymazat
    4. Velebte Saladina, dává nám sílu chránit naší kulturu :D Jo tím bych si mě umlčela ! :D

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.