Přednáška na téma DIGITÁLNÍ NOMÁDSTVÍ

úterý 20. prosince 2016

Byla neděle večer, když mi volal spoluzakladel soutěže "soutěž a podnikej", že se zítřejší finální regionální kolo ruší. Co z toho, že jsem měla nervy, že budu muset mluvit před porotou a cizími lidmi, když mi oznámil, že mám svou prezentaci natočit na video. Ještě lepší!
Trvalo mi, než jsem se skamarádila s foťákem a zjistila, že mi neřekne, že neumím mluvit. A když se to konečně podařilo, zjistila jsem, že jsem deset minut mluvila do foťáku jen tak, protože se mi hned na začátku vybily baterky a pak hned ještě jedny na další pokus. Jasně, proč jsem si kupovala dvoje nový, když vydrželi asi pět minut. Nevěřte baterkám.
Po hodině jsem tedy konečně natočila svou prezentaci, tak aby se mi alespoň trošku líbila, nezadrhávala jsem se a nevypadala jako debil, co natáčí svoje první video na foťák. Vážně, přijdu si jako nekvalitní youtůber! :D

Po obědě jsem se už vydala na cestu do Prahy na opravdovou přednášku. Ta se konala na místě, které se nazývá Impact Hub Praha.

Toto místo slouží jako inspirativní coworkingový prostor, plně vybavená kancelář, pronájem konferenčních místností, pulzující networkingové akce, příležitost pro rozvoj podnikání.
Na jejich stránky se můžete podívat na této adrese - http://www.hubpraha.cz/

Přednášku konal blogger a digitální nomád Martin Rosulek. Nějakou dobu jej už sleduji a opravdu to stojí za to, obzvláště pro mě jakožto pro snílka, co chce jednou procestovat svět. Martin totiž pravidelně píše články na téma digitální nomádství. Vede blog, na kterém je spoustu důležitých informací, ale také zkušenosti ostatních cestovatelů z různých destinací. Nadále také pravidelně posílá emaily, ve kterých přibližuje cestování takové, jaké opravdu je.

Přednáška začínala v 19:30 a protáhla se až do 22:00. Martin nám toho sdělil opravdu hodně během tak krátké doby. Líbilo se mi podání, jakým se nad některými myšlenkami zamýšlí. 

Zaujalo mě spousty vět, ale nejvíce asi tato: „Kreativní činnost je spojení starého a nového světa", donutila mě se zamyslet nad tím, co vlastně vytvářím já a hlavně JAK TO vytvářím.
Na otázku "Kde myslíš, že je domov?" se mi líbila jeho odpoveď 
„Možná ten domov je tam, kde jsi ještě nebyl."

Celkově to bylo strašně super a určitě to nebyla poslední přednáška, které jsem se zúčastnila. V poslední době, mě čím dál tím víc baví, učit se novým věcem, které mě zajímají a přednášky jsou pro to skvělou volbou.

Martina můžete podpořit na jeho webu http://digitalninomadstvi.cz/ nebo například koupí jeho knížky, která ani mě nemohla chybět v mé knihovně. Zatím jsem jí jen zběžně prolistovala, ale určitě nelituji, protože už teď jsem v ní zahlídla více jak deset věcí, které mě opravdu zajímají. 


A co vy? Chodíte rádi na přednášky? Nebo byste dokázali mluvit před lidmi? :) 

Mějte se a smějte se :) Canli :) 



Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.