Soutěžím a podnikám

pátek 13. ledna 2017

Už je tomu skoro rok, co mě poprvé napadla myšlenka, že vydám svůj vlastní diář. Pomalu jsem vše rozjela a splnila si svůj malý sen. Na podzim minulého roku se u nás na škole objevil milý pán se skvělou nabídkou a to s projektem "Soutěž a Podnikej", do kterého jsem se nakonec zapojila.
Nečekala jsem, že se dostanu do výběru a užuž jsem to vzdávala a v tom to přišlo! EMAIL S PŘIJETÍM! Zaplavila mě radost a já věděla, že se bude dít něco velkého.
Následovalo několik skvělých, ale také náročných měsíců. Na každý týden nám (soutěžícím jednotlivcům, či týmům) byl přidělen úkol. Na splnění každého úkolu jsme měli jen týden, abychom se naučili pracovat v časovém presu. Úkolů bylo nakonec dohromady osm. Ne vždy byly jednoduché a já se přiznám, že nejednou jsem si vůbec nevěděla rady. Z toho důvodu nám pomáhali naši mentoři a mentorky. Já si s tou mojí skvěle rozuměla a vždy mi dokázala pomoct. Veškeré úkoly jsme spolu konzultovali a já jsem jí moc vděčná za pomoc.
Závěrem měla být prezentace v Liberci, která se ovšem nakonec z důvodu nemoci více jak poloviny účastníků nekonala. Bylo nám tedy oznámeno, že svou prezentaci máme natočit na kameru. Nic horšího mě potkat nemohlo.
Zasedávám před kameru a připadám si jako začínající youtuber. První pokus - absolutně nepoužitelný. Zjišťuji, že vůbec neumím mluvit na kameru. Další pokusy vypadají podobně. Když už konečně odříkám celou prezentaci celkem přijatelně, zjistím, že se mi vybil foťák po 3 minutách. Vkládám nové baterky. To samé se opakuje ještě dvakrát. Půjčuji si cizí starý foťák. Kvalita je sice menší, ale mně se konečně daří nahrát celou prezentaci v celku. Přijdu si jako nekvalitní youtuber. 
 Čekám pár dní na výsledky a přichází mi sms. Skáču radostí a běžím to hned všem říct.
Druhé místo z 28 účastníků. Já jsem spokojená. Ani ve snu by mě nenapadlo, že se dostanu tak daleko. Už jen při plnění úkolů jsem se dozvěděla tolik informací, které jen tak nikde neobjevíte. A to nebyl konec. K výhře se vázaly dva semináře.
Foto z cesty.
První seminář na téma právní činnost v podnikání se konal 9. 1. 2017 v Praze v advokátní kanceláři Erhartová a Vítek. Seminář vedl Mgr. Petr Kobylka se svým koncipientem. Během čtyř hodin nám sdělili tolik informací, že jsme se nestačili divit. Rozebrali jsme do detailů každý soutěžní úkol a každému z nás poradili, na co bychom si měli dát při podnikání pozor, co bychom měli vědět a jestli jsme na něco nezapomněli.
Zkrátka řečeno byl tento seminář velice užitečný a jsem ráda, že jsem na něm nechyběla.
Nesmím zapomenout, že nás také v polovině pozvali na oběd - A to se počítá. 


Druhý seminář se konal 11. 1. 2017 v Brně v Jihomoravském inovačním centru. Jeho náplní byly informace o marketingu a brandingu. Rozebírali jsme společně jak se tvoří značka, jak správně vytvořit logo nebo například jak zaujmout lidi správným sloganem.
Tento seminář pro mě nebyl tolik zajímavý, protože některé věci jsem znala už z dřívější doby, i tak jsem ale ráda, že jsem nechyběla ani na tomto semináři. Rozhodně jsem se dozvěděla něco nového a cesta do Brna byl pro mě opět zážitek (o tom se trochu víc rozepíši v neděli).

Na závěr bych určitě chtěla poděkovat týmu Soutěž a Podnikej za příležitost, kterou nám všem poskytli. Díky ní jsem se naučila spoustu nových věcí, můj život posunula úplně novým směrem, dokázala mě motivovat k lepším výsledkům a určitě bych doporučila všem, kteří mají nějaký nápad, se do ní při příští příležitosti zapojit.

Napište mi, zda jste se někdy účastnili něčeho podobného, či zda jste se někdy účastnili nějakého semináře.

Mějte se a smějte se :) Canli :)

Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.