Projekt CANLIVAN.CZ

čtvrtek 25. května 2017

Už jsem dostala i stížnost, že vydávám málo článků a tak si říkám, že bude potřeba asi něco změnit.
A tak během toho, co jedu do práce píšu tento článek. (Další mám již vymyšlené a sepíšu je o víkendu.) :)
Je tu nějaký milovník ananasů?
Vzhledem k tomu, že jsem již konečně dokončila webovky www.canlivan.cz, chtěla bych vám dnes vyprávět něco o tomto projektu.
Vy co sledujete můj blog déle a nebo jste tu i poprvé, určitě jste si přečetli pod fotkou krátký popis mé malé osoby. Zmiňuji i můj milovaný sen se starým hippies minivanem a to, že si ho jednou opravdu splním! Koupím a vyrazíme s přáteli (nebo třeba s někým z vás?!) do světa. Rozhodla jsem se proto, že začnu pro to něco dělat, i když jsou to maličkosti.


"Jen snít nestačí."




nebo




"Samy k nám sny nepříjdou."


Jsou mé dvě oblíbené věty a řekla bych, že i pravdivé. Proto konám.
Konám něco, co mi dělá radost a snažím se dělat radost i ostatním. To je pro mě v životě nejvíc. Jsem šťastná, když vám mé produkty vytvoří úsměv na tváři, když si přečtete ručně psaný dopis s příběhem, jak váš výrobek vznikl. Těší mě vaše pozitivní zprávy, co mi posíláte a jsem vděčná, že mohu něco takového dělat. Vyrábím s láskou. ❤
Nebo jing jang?
Víc vám toho asi nepovím, jelikož všechny další informace a příběhy jsou již na

www.canlivan.cz


Ukázky dalších produktů..
Říká se, že ruka fátimy je mocná a dokáže vás ochránit.
Ručně kreslené tričko (dámské). Je jen jedno, tak si pospěšte ať vám ho nikdo nevyfoukne. 
Na ruce vypadají moc hezky.
Jeden také pro pány!
I pro milovníky květin!
A v různých barvách.
Dvoubarevné - pokud jej otočíte barvy se prohodí (tyrkysová uvnitř, růžová v okraji)
Náramky s lapačem.
Rasta neboli indiánský náramek naleznete také.
 Je tam toho mnohem více, tak se mrkněte!

Mějte se a smějte se :) Vaše Canli :)

2 komentáře

  1. tak za prvé - joooo konečně článek:))
    za druhé - ten ananas je boží:))
    za třetí - ten lapač náramek je boží :))
    Tak když se blíží ty 18 jdu hučet do mamky co k narozeninám fakt musím mít. :D
    kdy se jede na velkou cestu minivanem?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to jsem ráda, že má někdo radost :D děkujuu :)) No až se na něj našetří, tak hnedka :D

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.