Vytvořme si vlastní svět

čtvrtek 6. července 2017

Vlastní svět?
To se říká o lidech, co jsou šílení ne? Že mají vlastní svět?
A kdo říká, že ho nemůžeme mít i my.

Můžeme si vytvořit náš svět! Nemusíme o něm nikomu říkat, může zůstat jen v našich myšlenkách. Já si svůj svět tvořím na papír: kreslím, píšu, vizualizuju. 

V mém světě se nenachází jednorožci ani princezny. Když už tak víly - ty nejsou namyšlené a běhají po lese. A to jsem vlastně já, taková malá víla, co sní o tom, že až se jednou po cestování vrátí do Čech, najde si nějakou chaloupku na kraji lesa a bude tam spokojeně žít a ... ale to je budoucnost. Pardon, jsem se nechala unést mými myšlenkami. 
Vraťme se k přítomnosti.
V mém momentálním světě není nic růžovoučké a nemám přehnané představy (občas). Žiju tady, teď a každý den naplno (tedy snažím se o to a daří se). Snažím se zbavit se všech špatných lidí, kteří mi nepřejí nic dobrého a hledám lidi, kterým můžu opravdu věřit. Můj svět je šílený, každý den se mi přihodí něco jiného. Ať už je to nějaký trapas nebo se jen zasměju vlastní blbosti. Život s úsměvem mě totiž baví. Materialistické věci mě moc neberou, i když kaktusů a knížek bych mohla mít nespočet. Balancuju na hraně vesnické holky, co je schopná jít ven v teplákách, tráví čas s klukama venku, hraje s nimi frisbee a podnikatelky, kdy se musím tvářit seriózně, hezky oblečená a přemýšlející o úplně jiných a náročných věcech. Ráda se učím novým reálným věcem a ráda tvořím abstraktní světy. 
To všechno jsem si ale rozhodla sama. Nikdo jiný za mě nemohl rozhodnout, jak bude vypadat můj život.
Vesnické já..

Podnikatelské já..

A to by měl udělat každý. Vytvořit si takový svět, ve kterém jsme teď šťastní. Všimli jste si toho slůvka TEĎ ? 

My přeci nechceme být šťastní až za rok. My chceme být šťastní hned. Tak proč tolik lidí odkládá své štěstí na později? ŽIJME A UŽÍVEJME!
Vizualizujte a vymýšlejte si. Váš život může být jakýkoliv. Pokud například toužíte být veterinář/ka jděte si za tím, učte se, ale užívejte si i tu cestu. Ta cesta je ze všech nejdůležitější. Znovu už ji nebudeme moct prožít.
Pokud třeba netoužíte po ničem, stačí když budete šťastní. To nefalšované štěstí vám totiž dodá pocit, že je vše v pořádku a tak jak má být. :) 

Mějte se smějte se :) Canli :)



Okomentovat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.