Německo - Forst / 1 den

neděle 9. července 2017

Poté, co jsem se se dnes probudila v 6:00 ráno. Ano nedobrovolně. Budík to byl. Ten zmetek!
Jsem ALE byla hrozně natěšená, jelikož jsem věděla, že do hodiny už budu na cestě do Německa. A tak se taky stalo. Pravděpodobně moje jediná letošní dovolená, no i když .. stejně se v září vidím v tom Amsterdamu ... nebo v Brightonu?
Cesta trvala asi dvě a půl hoďky a já ji samozřejmě skoro celou prospala. Když říkám skoro celou, tak tím myslím, že jsem se vzbudila jen čůrací zastávku a taky když jsem chtěla natočit ty roztomilý německý vesničky. Až se vrátím tak bude video! :)

Výlet
Když jsme dorazili a přivítali jsme se. Tradiční němci nikam nespěchají (a moji "příbuzní", "známí" či "ti co mě ubytovávají" říkejte jim jak chcete) a tihle už vůbec ne. Dali jsme si kávu a povídali jsme si.
Čas oběda dodržují kolem 12:00. Naobědvali jsme se a vyrazili hned na výlet do zahrady růží. Konkrétně jsem ve městě Forst a do této zahrady bych šla klidně znovu a znovu. Tolik růží jste v životě pohromadě neviděli! Červené, bílé, žluté, růžové, černé, žíhané - zkrátka všechny na jednom místě. Je to kouzelné obrovské místo a než byste obešli celý park, zabralo by vám to celý den.
Zakončili jsme to výbornou zmrzkou přímo uvnitř areálu a vydali se zpátky.

Ubytování
Zůstala jsem tu nakonec opět sama.
Jsem tu za účelem pořádně se rozmluvit, jelikož příští rok z němčiny maturuji a vždy mi hrozně pomůže, když se tu o sebe musím postarat sama. Rozmluvím se raz dva, zvětším si slovní zásobu a užiju si skvělý týden. Je to taková moje dovolená.
Doporučuji, pro všechny co se chtějí naučit mluvit cizím jazykem, ale to už jste určitě někde slyšeli..
Pokoj mám celý pro sebe i s vlastní koupelnou. Jo a taky balkon. Miluju to tu prostě no. Je tu opravdu krásně, ale na to si budete muset počkat na video. Na tu atmošku...

Aaaa teď už to nebudu natahovat, jelikož vám ještě během týdne určitě napíšu, co se tu ještě přihodilo. Když jsem tu totiž byla naposled, tak nám málem ukradli kola a musela jsem mluvit s německým policistou, který si zapisoval všechny mé údaje. Výborný! Ale u Verči už klasický životní příhody.

Šťastňák obecný!

Lidé, co mají srdce na správném místě! Můj tatínek a Christa (u té jsem ubytována)
A mojí mamču zbožňuju, když si ze sebe umí udělat srandu! To po ní mám tak šílené nápady a jsem za to nejvíc vděčná!
To je partička! (Christa, můj taťka, moje mamča, Gottfried - manžel Christy)
A malá ukázka, jak si tu žiju. Jsem tu více produktivní, jak doma a ještě si přitom dokážu odpočinout a být venku celý den. No co víc si přát?!
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Btw: V úterý v 20:00 budu dělat svůj první stream na instagramu (byla jsem ukecána), tak se přijďte podívat. Najdete mě tam jako @Canli.cz

Cestujete také někam? Napište mi tipy do komentáře! Hledám inspiraci, pro mé další cesty. :)

2 komentáře

  1. jéj krásny článok a tie fotky su nahderne ,
    min. leto sme na poslednu chvilu boli v norsku, uvidime co nas caka toto leto, :)
    ja by som skor isla k moru.

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.