Ranní tipy pro Váš lepší život

pondělí 25. dubna 2016

Už jsou to 3 týdny, co ležím po mém úrazu. A přede mnou jsou ještě další 3 týdny. A teď vážně. Už mi z toho začíná pomalu, ale jistě hrabat. Ono se řekne nic nedělání je fajn, ale pro mě už je ten čas dlouhý. Asi jsem workoholik. Dneska jsem se aspoň zabavila, šla jsem si upéct sušenky a po obědě bych se měla kouknout na učení. No měla, ale jak to dopadne to ještě netuším. :D A když už jsem teda našla způsob v jaké poloze mohu psát, tak jdeme na to.

Zůstaň pozitivní.
Buď šťastný.
Žij svobodně.

Položím vám otázku. Co vás napadne jako první po probuzení?
--> Je to vaše volba, jaký budete mít den. "Nechce se mi do práce (nebo do školy)" a nebo "děkuji za nový úžasný den." Co myslíte, že přispěje, abyste měli lepší den? Správně, ta druhá možnost. Ale může to být jakákoliv jiná myšlenka. Třeba se na něco těšit. Může to být úplná drobnost, ale důležité je začít den s positivní myšlenkou. Za jiných okolností (probably) nebudete mít skvělý den. A vážně to funguje! Pokud vás nenapadne si toto uvědomit hned ráno, napište si třeba na malý lepící lísteček něco, co vám to okamžitě připomene. Třeba jen jednoduché "ÚSMĚV" a nebo nějaký citát, který vám ten úsměv vykouzlí sám a nalepte si ho na budík, nebo hned vedle postele na skříňku.

1. LEPTE SI LÍSTEČKY, KTERÉ VÁM VYKOUZLÍ ÚSMĚV NA TVÁŘI.

Další možnost, kam si můžete lístečky nalepit, je například koupelna, zrcadlo, lednička, na svačinu, atd... Zkrátka na věci,které ráno vidíte nejvíce. A jako rituál pro lepší den, vždy když lísteček uvidíte a uvědomíte si to - poděkujte, že jste toto udělali, protože si hned po ránu budete připadat vyjímečně.


2. NAPIŠTE 10 VĚCÍ, ZA KTERÉ JSTE VDĚČNÍ.

Jedna z věcí, po které se vám zaručeně zvedne nálada, i když váš den třeba nezačal nejlépe. Třeba zakopnete malíčkem o postel a hned se po ránu naštvete. Já vím, že je toto dost náročné zvládnout po ránu, ale pokud vážně chcete mít lepší život, pak se vyplatí si najít čas, aspoň na pár věcí. Nemusí jich být nutně 10, ale je důležité, aby jste si zkrátka uvědomili, že to děláte pro sebe. A výmluvy jsou k ničemu, je to jen váš život. Já kvůli tomu vstávala rok v 5:30, no dobře spíš jsem se vyhrabala až v 6:00. Napsala svůj seznam a pak až začala panika, abych stihla všechno, co musím ráno udělat. V 7:30 jsem odcházela do školy. A pokud vás napadá, že nevíte co máte psát? Je přeci tolik věcí, za které můžete být vděční. Rodina, můj pes, domov, za vybavení, kterého se mi dostává, za smysly čich, chuť hmat, zrak, sluch a hned máte 5 věcí. Je toho vážně hodně a nejlepší je, že čím víc budete vděční tím víc věcí vás bude napadat, za co dále být vděční můžete. Další věci můžou být třeba  z budoucnosti, ale musíte za ně poděkovat v přítomném čase. "Děkuji, že jsem dneska dostala dvojku z testu z angličtiny" a věřte nebo ne, (kecám musíte tomu věřit) ale vážně se to vyplní. Skvělé ne? Já se takhle už rok a půl nemusím učit a pořád mám skvělé známky. Moje ranní věta vypadá asi takhle

Jsem opravdu vděčná, za dnešní skvělý den a za skvělé zprávy, které ke mně přichází. 

--> Tuto větu píšu vždy jako poslední ), tudíž desátou a je pro mě ze všech nejdůležitější.

Viď dobré ve všech věcech.

Pak už děláte normální ranní věci, ale dalším úkolem je

3. PŘEHRÁVEJTE SI V MYSLI, CO MÁTE RÁDI A BUĎTE ZA TO VDĚČNÍ.

Čistíte si zuby? Proč nevyužít ten čas na přemýšlení o dalších věcech, za které můžete být vděční.
Sprchujete se? Tadá, takového času.
A mohla bych pokračovat, ale myslím, že chápete, co tím chci říct. :D

Začni tvůj den s pozitivní myšlenkou.

4. KDYŽ JDETE, KAŽDÝ KROK SI ŘEKNĚTE V DUCHU DĚKUJI!

A když se celé to ráno překulí a vy vyrážíte na autobus, vlak, do práce, do školy nebo kamkoliv jinam. Při cestě si každý krok, řekněte v duchu DĚKUJI!

Mysli pozitivně.

Vypadá to docela náročně, co? A těžko se tomu věří, že toto by vám mohlo zlepšit den, nebo dokonce celý život. Musím říct, že do toho jdu s vámi (pokud to někdo bude chtít vyzkoušet.) Neměla jsem teďka nejlepší období, ani ve škole, ani v bydlení (které konečně měním a jsem za to neskutečně vděčná.) Pamatuji si můj rok, kdy jsem se řídila těmito pravidly a byl to vážně ten nejlepší rok mého života. Tolik neuvěřitelných věcí, co se stalo a každý den byl zážitkem. Pravidel je mnohem víc a plánuji je sem všechny napsat, protože bych si přála, aby co nejvíc lidí mělo rádo svůj život. Protože je to skvělý život.
Můj život není perfektní, ale má perfektní momenty.

Napište mi popřípadě do komentářů, jestli se vám líbí takovýhle druh článků, protože mě vážně baví psát a byla bych ráda kdyby něco dali i ostatním. :)

Mějte se a smějte se :) Canli :)

6 komentářů

  1. Super článek. Mám hodně podobné rituály a taky jsem o nich psala i na blogu :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3 Máš moc zajímavý blog, určitě si ho pročtu :)

      Vymazat
  2. Tipy to jsou fajn, ale kdybych si měla s každým krokem říkat "děkuju" tak se asi umluvím :D chápu, jak to myslíš, no někomu to asi funguje, mně kolikrát zvedne náladu, když je venku hezky, když si jdu jen tak zaběhat a nebo náš pes :) někdy mám takové ty přemýšlecí chvilky, ale zase si myslím, že se občas zdravě naštvat tělu taky prospěje. Aby si pak člověk nezvykl, že je všechno "sluníčkový" a pak měl problém zvládat věci, které se prostě nepovedou.
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě to nemusíš dělat celý den :D každý jsme jiný, ale i mně dělá dobře (bude nás víc) krásné počasí atd. Ale tohle je jiný druh štěstí, hlavně pro ty co nevědí, co se svým životem jako já před několika lety :D

      Vymazat
  3. Všechno je v hlavě. Pokud se nám povede změnit naše myšlení, otevřeme si bránu pro lepší život! ☺


    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.