Jak si správně přát štěstí

středa 4. května 2016

Ahoj!
Před pár dny jsem psala článek "ranní tipy pro lepší život" a dnes píšu tento článek, abych vám více přiblížila tento rituál, který funguje. Všechny tyto positivní myšlenky mám díky filmu, který jsem náhodou našla na youtube jednoho krásného rána. Místo abych se šla nasnídat mě tento film/dokument tak pohltil, že jsem jej musela dokoukat až do konce. :) Vy si jej můžete pustit ZDE.

Postupně jsem začala pátrat po tzv. "Tajemství" víc, našla jejich webové stránky http://www.thesecret.tv/, kde se můžete dočíst nespočet příběhů z celého světa. Pokud byste "tajemství" nevěřili stejně jako já na začátku tyto příběhy vás přesvědčí se naklonit, alespoň trochu k možnosti, že na tom něco je. Postupně jsem přečetla všechny knížky v sérii a postupně jsem poznávala víc a víc positivních lidí. O těch až jindy. A tak jsem si postupně na celou věc udělala vlastní názor, ale i přesto některé již zmiňované rituály dodržuji do dnes a cítím se skvěle! :) Dost kecání a na přání o více informací, jdeme na to. Dneska tedy o seznamu vděčnosti.

(We heart it)
Hlavní věc, kterou si musíte nejdříve uvědomit je, že to děláte pro sebe. A děláte to, protože chcete. NE, protože musíte. Najděte si cestu k tomu, jak se těšit. Pokud to budete vnímat jako něco, co nefunguje a píšete to jenom proto, že vám někdo řekl, že se potom zlepší váš život, NIKDY to nebude fungovat. Měli byste být opravdu vděční za cokoliv. co napíšete. Já to dělám takhle..
Hned po probuzení si beru sešit a začnu psát. Protože vím, že v té chvíli mě nikdo nebude rušit. Ano, to je důležité. Měli byste mít, co největší klid.
Napíšu deset věcí i s tím proč jsem za danou věc vděčná. A když dopíšu, přečtu si každou větu ještě jednou a na konci věty vždy řeknu 3x děkuji. Tak urychlíte proces a pokud jste napsali něco, co se třeba teprve má stát, máte větší šanci, že se to skutečně splní. Čím více budete pociťovat vděčnost, tím více věcí, za které můžete být vděční se k vám dostane. :) A to je celé. Je to jednoduché. Mně to ráno zabere jen 20 minut a klidně jsem ochotná si přivstat, když vím že budu mít skvělý den a jednou splněné všechny sny, co chci.
Samozřejmě je hlavní věřit. V okamžiku, kdy v něco věřit přestaneme (třeba, že tento seznam nefunguje) vzdaluje se nám náš sen čím dál víc.
Na ukázku můj seznam z jednoho rána.
1. Jsem upřímně vděčná, že jdu dnes na snídani s mojí kamarádkou do nové kavárny, protože jsme to plánovali již dlouho.
2. Jsem upřímně vděčná, že mám kamarádky, které mi vozí učebnice, protože se tak mohu učit.
3. Jsem upřímně vděčná, že mám hotovou němčinu, protože se tak mohu věnovat mému projektu.
4. Jsem upřímně vděčná, že si najdu čas na stahování nových alb,protože mi to dělá radost.
5. Jsem upřímně vděčná, za peníze, které mám, protože si mohu koupit jídlo, které chci. 
6. Jsem upřímně vděčná, že se má záda rychle uzdravila, protože tak mohu jít na praxi, na kterou se těším.
7. Jsem upřímně vděčná, za zdraví, které mám, protože se cítím skvěle.
8. Jsem upřímně vděčná, že se stěhuji pryč z intru, protože díky tomu jsem šťastná.
9. Jsem upřímně vděčná, že pracuji na projektu, protože mě to baví a chci ho dokončit co nejdříve.
10. Jsem upřímně vděčná, za dnešní skvělý den, protože se vše povedlo podle plánu a já měla po celý den skvělou náladu.
  • Děkuji, za úžasné zprávy, které ke mně každý den přichází.
Děkuji! <3

Takhle vypadá tedy můj seznam. Můžete použít i jinou větu než "Jsem upřímně vděčná." Třeba jsem hluboce vděčná nebo jen děkuji za..

Mějte se a smějte se :)  Canli :)

2 komentáře

  1. Super nápad! ☺ Třeba to někdy vyzkouším! ☺ Každopádně, vypadá to efektivně! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efektivní to rozhodně je, jsem toho živoucím důkazem :D vyzkoušej a dej vědět, jak se ti to vede :)

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.