Blogerský život

pátek 28. července 2017

Jednou za čas se objeví nějaká vtipná poznámka na můj skromný blogerský život. Ať už je to z řad rodiny, učitelů, přátel či neznámých lidí. A já se většinou dobře bavím, protože si některé věci, které jsou už dnes běžnou součástí mé reality, dobře uvědomuji.
Dnes bych se o pár z nich s vámi chtěla podělit. Jak to všechno vidím z mého pohledu a někomu třeba osvětlím, proč některé věci vlastně dělám(e).


  • Bloger/ka každý den uvažuje nad tím, o čem bude psát příště. Dává si dohromady v myšlenkách věty a nápady. Proto jsme také tak často duchem nepřítomní a myšlenkama úplně mimo. 



  • V každé příležitosti vytahujeme naše mobily, fotoaparáty a další příslušenství, abychom zachytili událost ve vzpomínku, kterou budeme následně sdílet ve článku "Month in pictures" na instagramu a podobné.. 



  • Často fotíme i věci, které by nikdo nefotil, protože jen my víme, že nakonec bude ta fotka vypadat na našem blogu dobře. 



  • Nenechte se zmást. Sice máme neustále mobil v ruce, ale dokážeme ho ve správný čas schovat do kapsy, abychom zachytili i reálné zážitky, pocity a dobrodružství. - O kterých samozřejmě později napíšeme článek. 



  • Neustále své nejbližší prosíme, ať nás vyfotí. Tamhle! A ještě z jiného úhlu prosím.. Ještě jednou.. Děkuju! No něco z toho bude snad použitelné... 



  • Jsme introverti i extroverti. Blog může psát každý. Neznamená, že když máme potřebu sdílet naše osobní prožitky s celým světem, v realitě jsme uťápnutý a vlastně ani nedokážeme vyjádřit svůj názor.
    A naopak!
    Můžeme jezdit na blogerská setkání, akce atd.. ale ve skutečnosti jsme raději zalezlý doma a čteme si svou oblíbenou knihu.
    Zkrátka není bloger jako bloger. 



  • Člověk už si dnes tak nějak zvyká, že když řekne "Píšu blog" tak automaticky musí připojit, že není o kosmetice, oblečení a beauty recenzích. Haló blogy o myšlenkách a životě jsou tu taky! 

  • Min. jednou denně se zasekneme u čtení jiného blogu, či sledování instastories jiné/ho blogera/ky.

  • Natáčí hodně instastories, jelikož má většinou nějakou aktivitu.

  • Nic ho nerozhází (většinou), protože když už nic, tak z toho bude alespoň vtipný článek, jelikož lidé rádi čtou cizí příběhy ze života.

Bloger/ka je zkrátka takový člověk do nepohody. Všechno rád vyzkouší, všechno přečte a nad vším přemýšlí.
Život s ním nemusí být vždy jednoduchý, ale zaručeně se s ním nebudete nikdy nudit.
Vlastně má spoustu názorů, o kterých s ním můžete hodiny debatovat a vyvracet mu je inteligentními argumenty, ale i tak si z toho odnese další myšlenku.

Ale jak už jsem psala výše... NENÍ BLOGER/KA JAKO BLOGER/KA.
A tak se ptám i vás. Jaké zvyky u blogerů znáte? Poznáváte se v některých? Napadají vás nějaké další? Nebo máte kamaráda/ku blogera/ku a tá má nějaký zvyk? :) Napište mi je! :)

Mějte se a smějte se :) Canli :)

6 komentářů

  1. Neustále své nejbližší prosíme, ať nás vyfotí. Tamhle! A ještě z jiného úhlu prosím.. Ještě jednou.. Děkuju! No něco z toho bude snad použitelné... //// zrovna dneska přesně tahle situace nastala :D:D:D
    Jinak já se teda poznávám ve většině bodů. Hodně mě to pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většina mých přátel už s tím buď počítá a nebo mě za to nesnáší (v dobrém samo). To pak jenom slyším, tak už pojďme "Tahle je dobrá"
      Jsem ráda, že pobavilo. :D

      Vymazat
  2. Bloger/ka každý den uvažuje nad tím, o čem bude psát příště. Dává si dohromady v myšlenkách věty a nápady. Proto jsme také tak často duchem nepřítomní a myšlenkama úplně mimo.
    Tak tenhle bod mě vystihuje úplně. Akorát dneska jsem přemýšlela nad článkem a málem jsem sejmula bránu. Jela jsem totiž autem vím asi to není bezpečné, ale mě to prostě napadlo tak jsem nad tím přemýšlela no , ale všechno domadlo dobře.
    Můj blog: http://odzacatku.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky stalo už jednou, akorát jsem šla pěšky a málem jsem sejmula lampu. :D Hlavní je, že se nic nestalo a že vyjde nějaký super článek! :D :)

      Vymazat
  3. Požadovanávám se asi ve všem, takový můj typycký den 😀😇😍

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.