Vztahy dnešní doby

sobota 28. října 2017

Když můžou youtubeři mluvit veřejně o svých vztazích, tak proč bych já nemohla, že jo?! Vezmu to ovšem i trochu obecně. Tak si z tohoto článku vyzobejte, co se Vám bude líbit..

Přemýšlela jsem nad tím, jakým směrem se ubírají moje vztahy. Já jsem na vztahy vysloveně smolař. Můj první přítel mi celou dobu našeho vztahu lhal. Další natočil video, jak ojíždí meloun a dal to na internetovou sex seznamku (naštěstí až rok po rozchodu) a stal se z něj gay. Pak jsem měla delší vztah, o kterém jsem dokonce psala tady... LÁSKA.
A pak to šlo z kopce.. Zamilována do svého nejlepšího kamaráda, který byl do mě "zamilovaný" přes 3 roky, když už to vypadalo, že spolu budeme, tak si to rozmyslel a nechal mě "trpět". :D 
Mezitím proběhlo pár pobláznění, ale následně jsem vždy buď já nebo on zjistila, že to zkrátka není ono a do budoucna, by to neklapalo. A tak jsme to raději nechali být.. 
Byla jsem podvedena několikrát. Zrovna já holka, která podvádění nějak extrémně nemusí... jako bych měla na čele napsáno "Podvádějte mě". Ale v poslední době mi tohle téma přijde spíše smutné, znám asi tak 2% lidí, kteří jsou si věrní a 98%, kteří podvádění berou jako běžnou součást vztahu. Řekněte prosím, že nejsem sama, kdo si myslí, že je to nenormální...


Abych se dostala k podstatě tohoto článku. Dospěla jsem k názoru, že dělím vztahy do několika skupin.

Šťastlivec
Šťastlivec je ten, který nalezne osobu stejně blízkou, dokáže s ní otevřeně mluvit a ochotně pracovat na vztahu. Jsou spolu šťastní a nic jim nechybí, nemají důvod hledat někoho jiného. Jsou oba ochotni spolu zestárnout i přes veškeré pády a nepřízně, co se jim postaví do cesty. Jsou ochotni nebrat hádku jako důvod k rozchodu, ale důvod ke zlepšení.

Smolaři/ hledači
Smolař je člověk, co se opravdu snaží najít partnera, se kterým si bude rozumět stejně jako šťastlivec. Smolař ovšem naráží na přesné protiklady sebe samého a tak postupně ztrácí v důvěru ve vztahy, ale pořád doufá, že se jednoho dne ona osoba objeví.

Flegmatici
Flegmatikovi je jedno zda Vás podvede. Flegmatikovi je jedno zda Vám lže, hádáte se nebo Vám ublíží. Uvědomí si to popřípadě až později. Flegmatik je zkrátka za Vás rád, ale nedokáže nadále vztah rozvíjet. U flegmatika také často nevíte, na čem jste a tak z něj musíte horem dolem dostávát, co si vlastně doopravdy myslí, protože jeho nejčastější odpověď je "mně je to jedno" a přiznejme si,  to je občas vážně vyčerpávající .


Mysliči
Mysliči něco jiného myslí a něco jiného dělají. Ukažme si to na příkladu: Myslí si že Vás nikdy nepodvedou, ale při první příležitosti, se jim podaří to "nějak" porušit a následně se omlouvají stylem "Ale já myslel..", "Prostě se to stalo.." nebo "Já za to fakt nemůžu.." 

Snaživci
Snaživci se snaží tak dlouho a tak urputně, aby bylo všechno dokonalé, až to partnerovi začne lézt na nervy. Začne mu chybět akce a začne se ve vztahu nudit.


Akceptátoři
Akceptátoři jsou dva lidé, kteří spolu zůstávají už jen z toho důvodu, že jsou spolu dlouho a již jsou na sebe zvyklí. Ano chápeme, že je těžké se oddělit, ale tak občas by to chtělo zapracovat na tom vztahu.

Single lidé často zůstavají v samotě z toho důvodu, aby jim už nikdo další neublížil. Jsou jako osamocené loďky na moři, které hledají přístav, ale přístavy se nestaví pro jednu loďku. A tak uzavření se v té bublině vůbec nenapomáhá našemu sociálnímu životu. Jen od sebe odháníme příležitosti.


Já osobně jsem byla vždy ve vztahu šťastnější a tak hledám. Ze všech stran jsem bombardována, ať si někoho najdu, ale ono to není tak jednoduché najít v mém případě parťáka do života a tak v poslední době raději nic neočekávám a užívám si "single života". 
Ono je nakonec stejně nejlepší netlačit na pilu a on se ten náš "pravý" ukáže sám...

Jak jste na tom Vy? Single nebo zadaný? Přidali byste ještě nějakou skupinu, se kterou jste se setkali? Zanechte mi komentář! :)

Mějte se a smějte :) Canli :)

8 komentářů

  1. Pěkný článek :) u me toho poblouznení bylo mnoho. Ovsem opravdové vztahy jsem mela dva. Prvni mi vydrzel 3 roky, a vzhledem k tomu, ze jsem s byvalym zacinala v patnacti, rekla bych, ze 3 roky jsou dost slusna doba na nas vek :)
    A ted probiha muj druhy vztah, doufam, ze posledni :) jsme spolu rok a jsem opravdu moc stastna :)
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásný! :) Moc vám přeji, aby to vydrželo. :)

      Vymazat
  2. Zajímavý článek, já neměla až do svých 18 let štěstí ve vztazích. Všechny holky ze školy už byly po několikáté zadané a já pořád nic. Myslela jsem, že kluky prostě nepřitahuji, ale postupem času jsem si začala uvědomovat, že žádný z mého okolí není asi pro mě dost dobrý. Když mi bylo skoro 19, odcestovala jsem na druhou stranu republiky za prací. V té práci jsem se poznala s moc milým klukem, se kterým za chvíli budeme slavit 2. výročí. Plánujeme spolu budoucnost a myslím, že nám to vydrží hodně dlouho. :) Asi mi vážně nebylo souzeno chodit s někým z okolí, moje pravá láska totiž čekala úplně někde jinde. :)
    https://theveronicasdiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj příběh mi dodává malou naději, že na mě někde čeká "ten pravý" :D děkuji a ať jsi šťastná! :)

      Vymazat
  3. Pěkný den,
    ono je to s těmi vztahy takové těžké... kolem dospívání jsem zažívala jednu velikánskou platonickou lásku, která mohla dopadnout vztahem, ale neměla jsem dost sebevědomí a myslela jsem si, že pro něj nejsem dost dobrá a že on je pořád nějak napřed, že mu nebudu nikdy stačit... nejsem a nikdy jsem nebyla holka na "jednu noc" nebo nevázaný vztahy...můj první vážný vztah trval 3 roky a skončil špatně... pak jsem byla dlouho sama, říkala jsem si, že budu radši sama a cestovat a poznávat (opravdu jsem procestovala celou Evropu) než s někým, s kým by to nebylo ono a byli bychom oba nešťastní... po vysoké jsem se odstěhovala do velkého města za prací, bylo to dost náročné, sama, bez přátel, nové město, noví lidé, nová práce... často jsem byla sama, ale paradoxně to dnes vnímám jako to nejlepší období, našla jsem sebe samotnou... a pak přišel i on, muž mého srdce... po dvou letech chození a společného bydlení jsme se vzali, jsme spolu už devět let a máme úžasného dvou a půl letého chlapečka... :) Takže nemá smysl se vzdávat, ale užívat si tu etapu, ve které zrovna jste... já jsem svého muže potkala až ve 28 letech... :) a nikdy bych neměnila... :)
    Mějte pěkný podzim, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nádherný, trochu mi to připomíná "Jíst, meditovat milovat", ale máte pravdu, že je důležité užívat si tu etapu, ve které se právě nacházíme. :) Cestovat bych také chtěla, tak je možné, že teď je na to ta správná doba. Děkuji za tak dlouhý a krásný komentář! :)

      Vymazat
  4. Pěkný den,
    na úvod mohu říct jedno slovo: zadaný! Jsem za to rád, věřím, že jsem potkal někoho, kdo mě má rád opravdu tak, jak bych rád :) Ale toť otázka spíše do budoucna...

    Článek se Ti moc povedl a skutečně jsem poznal některé lidi, kteří by krásně reprezentovali Tvé skupiny... od šťastlivců až po flegmouše.... :(

    Snad budeš brzy spokojená tak, jak si určitě zasloužíš :) Moc krásně píšeš, takže Ti držím palce a těším se na další články!

    Aleš Otava

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že jsi někoho takového potkal a přeji ti také, abys byl šťastný! :) Děkuji ti za milá slova a spokojená budu i když budu single, jen to svoje štěstí nebudu mít s kým sdílet, takže to skončí vlastně tady na blogu, když nad tím tak přemýšlím.. :D

      Vymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.