Sobotní natáčení propagačního videa #neobycejnydiar

středa 18. října 2017

Minulý týden jsem se dozvěděla, že mě zase čeká cesta někam do neznáma. Původně jsem myslela, že pojedeme natáčet video klasicky někam do Prahy, ale tentokrát to bylo do Olomouce. Vydala jsem se tedy brzy ráno na cestu a byl to opět zážitek.



Cestou tam jsem klasicky usínala ve vlaku. Jela jsem necelé dvě hoďky do Kolína, kde jsem přestupovala na vlak rovnou do Olomouce. Čekala jsem tu asi půl hodiny, ale bylo tak nádherné počasí, slunko svítilo a já si užívala, že můžu zase něco podnikat. 

V Olomouci jsem čekala na jednoho ze zakladatelů "Soutěž a podnikej" a pak už jsme vyrazili hledat našeho kameramana. Kameraman totiž odjel někam do kopců a následné dvě hodiny jsme se s ním nemohli spojit, jelikož jsme neměli signál ani my, ani on. Nakonec jsme se nalezli a vyrazili jsme natáčet.

Začali jsme v Olomouckém parku, jelikož nám počasí přálo a slunko svítilo na nádherné zbarvené podzimní listí. No, zkrátka dokonalé prostředí pro natočení propagačního videa.
Jedinný problém byl, že zde zrovna probíhala nějaká akce a hlas moderátora se rozhléhal přes  půlku parku, ale to jsme vyřešili tím, že jsme se přesunuli o kousek dál.

Nastalo moje malé peklo, jelikož nejsem youtuber a jediné co dokážu v kuse namluvit je stories na instagramu, bylo pro mě těžké říct pár vět, které jsem se učila ještě ten den ve vlaku. Avšak zvládli jsme to na několikátý pokus a přesunuli se hledat nějaký pěkný stůl, na kterém dotočíme zbytek.



To jsme ovšem nevěděli, že bude takový problém. Obešli jsme celé Palladium, načež jsme to zakempili u fast foodu. No, co říct KFC má nejhezčí stoly a nejvíce světla. Jo a taky spoustu pavouků na tom proskleném výhledu!
Byla sranda shazovat sešity (to asi pochopíte, až to uvidíte) na zem uprostřed lidí, kteří si v klidu vychutnávali svá oblíbená jídla. Oni nás asi taky moc nechápali.
Kreslila jsem, psala, vymýšlela různé popisky a podle scénáře jsme postupně natočili všechny záběry.
Pak už jsem jen namluvila text na tichém místě a mohla vyrazit k domovu.



Jenže poslední vlak, kterým bych se dostala v solidní čas domů, mi odjel v 18:18 a my jsme vše dokončili v 18:40 ... docela pech.
Zmateně jsem běžela na informace, jelikož idos ukazoval asi 3 vlaky, které měli zpoždění a já nevěděla, pro který si mám koupit lístek a na které nástupiště mám teda běžet. Stihla jsem to jen tak tak.
A vyrazila jsem směr Praha, že odsud už mi snad něco pojede. Upřímně jsem v to spíš doufala a další spoje jsem si hledala, až když jsem nastoupila do toho správného vlaku.
Z Holešovic naštěstí jel vlak skoro mým směrem. Nasedla jsem na něj a domů dorazila až v 1:00 ráno. Naprosto mrtvá.



Bylo to skvělý, ale příště jedu nejspíš autem! Ono to vyjde cenově asi nastejno až na ten malý detail, že teda za volantem se nevyspíte, ale zase máte klid, že jo?!

Tak to bylo takové malé shrnutí, jak probíhalo sobotní natáčení.
A pokud jste o Neobyčejném diáři ještě neslyšeli, tak se dozvíte více zde ... NEOBYČEJNÝ DIÁŘ 2018 nebo zde ... JAK SE TVOŘÍ DIÁŘ

Jak jste si užili víkend Vy? 

Mějte se a smějte :) Canli :) 

4 komentáře

  1. Podle fotek se asi natáčení povedlo :)
    Já vlakem už naštěstí moc nejezdím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ještě uvidí. :D Ale doufám, že ano a že video bude koukatelné! :) Mě to naštěstí pořád docela baví. :)

      Vymazat
  2. Super, na videjko se tesim! Dle fotek to vypada, ze jste meli nadherne svetlo. :)
    To jsi mela pres nejakou firmu primo k toceni propagacnich videji? Nebo zname? :)
    Ta cesta zpatky me mrzi, to je pech, ze se ti to tak zkomplikovalo. Hlavne, ze jsi dorazila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, byla zrovna zlatá hodinka ♥
    Najala jsem si přímo kameramana :)
    A já už jsem si zvykla, aspoň mám nějaké dobrodrůžo. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.