Kreativní odpoledne v té nejkouzelnější kavárně (+video)

čtvrtek 16. listopadu 2017

Víte já mám napsaných pár článků, ale nějak nepřichází ta správná chvíle na jejich zveřejnění. Proto vám dnes přináším takový malý fotočlánek i s videem. 


Minulý týden jsem totiž ve městě (Varnsdorf), kam chodím na školu objevila kouzelnou kavárnu s ještě kouzelnější atmosférou. 
Chápejte tak, že ve Varnsdorfu je většina obyvatelů smířená s tim, jak toto město vypadá. Nikdo nemá ambice cokoliv měnit a mám poct jako by se tu všichni řídili větou "Proč to dělat, když nemusím?" No jenže ono je to pak vidět na kvalitě města, že jo.. 


Proto když jsem konečně vešla do této vintage kavárny, která se z venku vůbec netváří tak vyjímečně, byla jsem ohromena hned na první pohled. To bylo v pátek kolem oběda. 


Odpoledne (potom, co jsem přijela domů) jsme byli s Káťou domluvené, že pojedeme natáčet video a fotit nějaké fotografie k diáři. Mysleli jsme, že to zakotvíme někde u nás na Českolipsku, ale z první nám doporučované kavárny nás vyhodili už ve dvěřích, když jsme se zeptali zda bude vadit, když si tu vyfotíme pár fotografíí. Navíc je to tam 2x dražší než jinde a obsluha protivná, jak koza ve vodě. :D Takže tak!


Vydali jsme se tedy na malý výlet zpět do Varnsdorfu do již zmiňované kavárny. Mimochodem její jméno je Hosana Café.
Obsluha, místo, ceny, atmosféra, jídlo i pití zkrátka na jedničku! Všude pověšená světýlka, která vytváří onu kouzelnou atmosféru, staré hodiny, retro skříně, obří skafandry, na ceduli nasáno "teplé svetry, horké nápoje, svíčky, chlupaté ponožky, ten pravý podzim" no zkrátka, to byste museli zažít!

Originálně popsaný lístek ... dala jsem si kávu, kterou pili vojáci za 2 světové války. 
Je vidět, že se majitelé opravdu snaží vybudouvat něco originálního a to cením, proto jsem tam taky tenhle týden byla už ♥♥♥. A myslím, že tohle je mé místo, kde přežiju zbytek čtvřtáku.

Pokud byste měli o diář zájem můžete ještě pořád objednat tady... https://www.hithit.com/cs/project/4063/neobycejny-diar


Našla jsem facebook této kavárny... koukněte tady!
Máte taky nějakou oblíbenou kavárnu? Či své oddechové místečko? 

5 komentářů

  1. Tá kaviareň zvnútra vypadá nádherne (chválim videjko a vybrala si úžasnú hudbu), sama keď napríklad píšem, vyhľadávam takéto miesta s príjemnou atmosférou. Už som dlho nikde nebola, asi by som to mala napraviť ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti ♥ taky strašně ráda píšu v kavárnách, jen můj nefungující notebook mi to v poslední době nedovoluje. :D Určitě někam zajdi! :)

      Vymazat
  2. To si piš, že mám ♥ Píšu o ní tady: https://gingerjannie.blogspot.com/2016/11/kavarensky-vikend-proc-ne-fotoclanek.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem si a moc hezký článek. ♥ Zanechala jsem komentář přímo pod článkem. :)

      Vymazat
  3. Wow. Kaviareň vyzerá krásne. Ja mám jednu obľúbenú v Skalici. Nie je extra čarovná, ale robia tam najlepšie karamelové latte. Mňam.

    http://mozaikaticha.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentář, připomínku, názor nebo vaši podporu ♥

Instagram @canliblog

© Canli. Design by FCD.